Nuffnang Gadget

May 28, 2007

Morning...

hmmmm... ari pertama untuk memulakan kerja.. aku rasa arini aku cam bersemangat jer nak pergi kerja.. dari rumah, sambil2 bawak keter asyik tersengeh jer cam kerang busuk wakaka.. ah lantak ar, mulut aku suka ati aku ar nak senyum ke tak...

sampai2 opis terserempak ngan si dia.. wuih, sukanya.. tapi wat2 cover lah.. takde lah nak tunjuk aku sengeh2.. kang sampai ke petang dia asyik kata aku 'tersongge' cam kerang busuk huhu...

kamu, tadi terima sms dari kamu :

"nape sayang pa makin ari makin lawa..makin berseri2..wondering ar..ada meeting ngan en mat lg ke.. jeles ar camni.. hehehe..."

komen : jeles tak tentu arah... mana ada lawa.. biasa jer (dalam ati kembang sampai dah melimpah2 hik hik hik....outside the box hehe..)

0 yang komen:

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com