Nuffnang Gadget

June 4, 2007

Aktiviti Hujung Minggu...

2 Jun 2007
huahhhhh.... bangun jer dari tido terus jer semangat ari nie.. almaklumlah ari cuti.. kena pulak ngan cuti umum sempena dengan Hari Keputeraan DYMM Seri Paduka Baginda yang Dipertan Agong... tapi tak best ar jatuh ari Sabtu... kan best jatuh hari ahad.. leh dapat cuti lagi sehari hari Isnin hik hik hik....

lepas sarapan pagi perkara pertama yang aku nak buat nak kemas bilik.. kalau ari biasa kemas bilik ala-ala kadar jer.. tapi time cuti ni leh ar kemas lama2 sikit.. buang2 habuk... apa2 yang patut.. sambil tu leh berangan2 jap (hehe.. habit)

hmmm, dah kemas bilik dah.. amacam?? ok tak??

pastu kemas2 dapur, ruang tamu, sapu sampah, mop lantai.. macam2 ar.. (cam cindirella gitu....kamu, tengok ar betapa rajin nye saya, sesuai jadi isteri mithali hehe...) lagi pun arini aku kena kemas sorang sebab mak aku gie kenduri...

pastu dalam kul 11.00 masak simple2 jer.. sebab mak aku kata tak yah masak berat2 sebab malam nanti dia ajak gie mengantar pengantin... yahoooooo.....

simple jer lauk.. petola goreng + ikan sembilang goreng cili api + terubuk masin goreng...

petang pas zuhor aku plan ngan adik aku nak gie Giant - Nilai... almaklumlah baru bukak.. so, leh ar cuci2 mata sikit...malam lak aku ngan mak aku ikut rombongan hantar pengantin nikah....habis tuk ari ni...

3 Jun 2007

arini aku dah plan nak gie Gemencheh.. sebab member opis aku kawin...so, pagie2 lagie aku dah bangun.. kemas2 pastu siap... (semangat tul, sebab nak gie ngan orang 'tu' hehe..

kul 10.oo tolak dari rumah.. singgap jap umah member aku.. majlis tunang dia.. kang tak singgah kang merajuk lak.. sebab ari tu time aku tunang dia siap teman duk sebelah lagie... tapi kali nie aku takleh tunggu lama2 ar sebab nak gie gemencheh.. jauh tu.. kang kul baper lak nak sampai sana... untuk sahabat aku.. selamat bertunang...

hantaran serba hijau...

bertolak gie gemencheh... konvoi ramai2 satu opis... sampai kat sana dalam kul 1 lebih.. time tengah lapar giler nie... tengok lauk memang best, apa lagie makan time ar.... buat member aku fauzi dan pasangannya liza... selamat pengantin baru.. semoga berbahagia ke akkhir hayat... (aku tak suka wish orang sampai ke anak cucu.. sebab kang dah ada cucu.. tak bahagia lak hehe.. biarlah sampai akhir hayatkan.. Amin)..


0 yang komen:

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com