Nuffnang Gadget

June 22, 2007

Aku Ditinggalkan Lagie......

huhu... sedih jer entry aku kali nie... biase ar.. selalunya kalau petang2 Jumaat ni mesti dapat panggilan....

"ma, balik ni pa nak gie Terminal jap beli kasut futsal.. pastu pa terus balik rumah akak kat Kajang tau... esok ada gathering MUFC kat Subang... "

"ok, nnt kirim salam kat akak.. pa gie sana jaga diri baik-baik..... jangan nak notty2..... notty2 ngan ma jer hehe..... kirim salam kat MUFC yg lain ckp member club yg lagi sorang tu tak dpt join.... hik hik hik.. (poyo jer aku...)"




saya MUFC gak... walaupun masa konsert final AF dulu saya lebih banyak tengok AF.. tp saya pakai color MU ape.. seluar hitam, baju putih.. sepit rambut merah wakaka..... tengok, banner kat atas tu pun saya design khas utk MUFC tau.... (wat muka bangga ckit....)

perhatian kepada en hakes dan puan virus... lari cikit dr tajuk nie... wei, korang tak penin pale ke melayan student2 praktikal nie.. aku penin lah... aku rs dah ponek acik ajar... tak gak paham2... ke aku wat ajaran sesat hik hik....

5 yang komen:

ghimau said...

Hihihi.. Jangan di layan sangat.. Biar diorang usaha sendiri.. time keje nanti tak semua yang orang leh ajar.. kene explore sendiri :)

alycia said...

allooo guys.. today i'm on leave... so, buat en hakes, pn virus dan pn kecik selamat bekerja lah yerk...

dan kepada kamu, jgn noty2 tau... hehe...

viruspadu said...

ahaks...
biasa la student...
(tetiba jadi baik ni pepasal aku nih) hahahaha

alycia said...

huhu, sy pun pernah gak jd student.. tp takkan smua nak ajar.. cr ar sendiri.. ni nmpk sgt takde inisiatif nak cr sendiri.. semua nak kena ajar.... (geram nie arghhhhhhhhhhhhhhh)

alycia said...

sib baik sy ni ada perasaan mercy, wat2 gak muka garang... tp xsmpai ati nak marah2 hehe (nak kata baik ar tu..)

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com