Nuffnang Gadget

June 13, 2007

Ape ekkk aku nak makan arini???

wuih pagie2 ni terasa lak lapar... tetiba jer pagie2 macam ni aku teringin nak makan macam2...cam orang mengidam lak...

1. lauk burung puyuh - dah 3 kali dah gie kat kedai tu.. asyik takde jer lauk puyuh.. makcik tu siap cakap lagi ... "alah dik, lauk puyuh takde arini, tapi telur puyuh ada la...."hangin jer aku.. burung puyuh ngan telur puyuh mane same... ekkkkkkkkkkkkkkk

2. kuih sopang - wuih, lame tul lah tak merasa kuih nie.. kuih nikan dah jadi kuih tema hik hik.... main petik jer.....

3. maggie goreng - lame arr tak makan maggie goreng kat maple... kamu tu asyik bz jer petang2 nak joging kat area rumah kamu.... (sebenarnye nak usha awek blakang umah.. wat muncung panjang)...

4. laksa - susah tul nak dapat laksa kat sini...

0 yang komen:

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com