Nuffnang Gadget

June 1, 2007

Ape nak buat nie....

hai, ape nak buat tengah hari nie... selalunya ari2 jumaat mcm nie lagie2 waktu lunch break nie aku lah orang yang paling seronok sekali.. yelah, mcm2 lah rancangan aku.. nak pergi window shoping sinilah.. sanalah.. situlah... tapi arini aku cam malas nak gie mane2.. duk lepak sorang2 kat opis lagie best.... kamu, agak2nya saya dah tobat kott hehe....

ape plan aku waktu nie yek...
1. nak tulis macam2 kat blog
2. nak baca mail
3. nak baca novel - Relevankah Aku Dihatimu a.k.a RADHA
4. tido (alternatif terakhir hehe)...

hmmm mesti kamu pelik kan nape saya tak gie mane2 pun arini... selalulnya laporan semasa mesti berada di mana2 hehe... entah ar, arini rasa cam takde mood jer.. x tau ar nape... saya pun tak tau saya fikir ape ntah.... nak kata gaduh ngan kamu tak lah.. kamu bukannya ade wat ape2 pun kat saya.. pagi tadi br kita jumpa kan kan kan...

0 yang komen:

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com