Nuffnang Gadget

June 1, 2007

Entah Lah...

kadang-kadang aku selalu terfikir.. ape yang terjadi pada diri kita sekarang nie adakah sebab perbuatan2 kita yang lalu... sekarang nie kan Allah nak balas tak payah tunggu masa akhirat, sekarang Allah balas 'cash' jer kan... kadang-kadang aku takut.... takut pada balasan-balasan tuhan... terasa diri ni kerdil sangat.. (memang kecik pun, tapi comel hehe)... Ya Allah, ampunilah segala dosa-dosaku... aku tau aku pernah menyakiti hati orang lain sebelum nie.. walaupun sengaja atau tak disengajakan.... dan aku tau dia masih belum dapat memaafkan aku... hmmmmm entahlah....

lah, tak sudah lagie ke makcik ??? ape yang kau fikirkan nie... dah, gie wat kejer... jangan nak merepek2 pagi2 nie... dah nak dekat kul 10 dah nie.....

0 yang komen:

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com