Nuffnang Gadget

June 22, 2007

Gathering @ KFC - Part II

tadi view blog kecik.. aku teruja lah kat kecik sebab dia sempat lagi mempraktik kan talent fotografi nya mengambil gambar resit yg kitaorang ketuk en hakes semalam... dan aku pun teruja gak nak paste kan resit tu kat blog aku... bukan ape, sebagai kenang-kenangan sempena our first gathering hik hik....

alah en hakes, br sikit jer yg kena ketuk.. tak sampai pun separuh dari duit APC yang dapat hehe... nanti bila cek dah clear jgn lupa ekk renew road tax.. sian kat pn virus selalu berada didalam ketakutan hik hik...


3 yang komen:

ghimau said...

Bukan puan virus jer yang takut.. aku pun cuak jugak.. hihihi

Anonymous said...

ooo..
kamu gi KFC xajak sy ek.
majuk ar camni..
hahahah..

alycia said...

aikkk... anonymous ni cam kukenal.. tp di mana ya????? jap2.. nant ingat2 kan jap hehe...

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com