Nuffnang Gadget

June 14, 2007

Geram lagie skali......

erkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk...geramnya.. arini aku beriya2 jer tanya papa nak makan katne?? leh ar aku blanja... kan jadi makcik kayo arini (duit elaun mengajar dah dapat yeye..)... pastu papa cakap nak makan kat raudah.. leh ar makan kuih sopang sebab dari semalam aku asyik cakap nak makan kuih sopang jer... (selera mengalahkan orang mengidam hik hik..).. sampai2 jer akak tu kata arini orang yang wat kuih tu tak datang... erkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk geramnya haku... batu belah, batu bertangkup..... telan lah aku.... aku kempunan nak makan kuih sopang...... waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.......

7 yang komen:

viruspadu said...

kuih kopang...
ahaks,
x penah dgr la zura
mcm sedap aje ek
nak nak nak makan...
(muka x malu)

alycia said...

sedap ar...
rasa sekali pasti nak lagie...
takpe nnt saya belikan ekkkkk...

viruspadu said...

sy sedang diet, tp sibuk nak merasa, maklumlah lemak 2 terlalu sygkan diri saya, hehehehehe


TIDAK DAKU TELAH GEMUKSSSS
(x dpt terima kenyataan)

p/s: baru tahu hari ni zura ada blog, mazni pun dah ada blog tau... hehehe

alycia said...

alah, setakat merasa 1 takkan menaikkan kapasiti lemak yang dah ada.. wat ayat kipas2 sikit hehe.... mazni dah ada blog?? bagilah ar alamat dia...

viruspadu said...

alamatnya ada kt blog saya...

kecik said...

sape la pulak minah mazni tu....lawyer?mejistret?ahli musik?ptd?ptm??

alycia said...

kwang kwang kwang .... saper makan ais krim dia rasa manis hik hik...

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com