Nuffnang Gadget

June 18, 2007

Happy Father's Day...

17 Jun 2007 telah diisytiharkan sebagai hari bapa bagi semua insan lelaki yang bergelar bapa dan bakal bergelar bapa.... dan aku nak senaraikan lelaki2 yang penting dalam hidup aku...

  1. Ayahku - walaupun ayahku telah tiada di dunia ini, telah kembali ke rahmatullah.. namun kenangan bersama ayah masih tetap aku kenang sampai bila2...aku teringat saat menjaga dia sakit.. dan paling tak dapat aku lupakan masa malam sebelum dia meninggal, masa aku hantar ayah ke hospital.. saat aku nak balik, masa tu ayah memang betul2 pandang tepat ke arah aku...aku pun sayu gak nak tinggalkan dia masa tu.. tak sangka itulah kali terakhir aku memandang ayahku, sebab esok tu dia dah koma dan meninggal dunia.. sedihnyer... kadang2 jeles gak tengok orang lain masih ada ayah... takpe ar.. pasni nak menumpang kasih kat bapak mertua lah pulak hik hik hik.. (pa, jgn jeles ar...kim salam kat ayah kat kg ekkkk).. dan bagi sesiapan yang masih mempunyai ayah, sayangailah ayah anda selagi dia masih hidup sebab apabila dia sudah tiada barulah kita akan merasa kehilangan dirinya...
  2. papa - thanks coz alwaiz be beside me.. dalam susah mahupun senang... kan pa selalu jadi pelindung ma... bagai pokok ngan bayang2.. (pa pokok, ma bayang2 hik hik..) ..ramai orang cakap muka pa ada iras2 muka ayah.. betul ke?? gie tengok kat cermin jap pa hehe... happy papa' s day to papa.. miz u so much... (wat muncung panjang coz tinggalkan ma 3 hari...)
  3. alang - satu2nye adik lelaki ku..tapi walaupun usianya masih muda, kepimpinannya sebagai satu2 nyer anak lelaki dah terserlah... sebijik cam arwah ayah...
  4. atok - sian kat atok aku.. sekarang nie dia terlantar sakit (koma)... dulu masa kecik2 aku memang rapat ngan atok.. cucu kesayangan atoklah katakan.. tapi dah besar2 nie segan sikit nak manja2 kat atok hik hik... minggu lepas mak aku kata dia ada mimpi terdengar atok aku panggil2 nama aku.. sedih lak aku dengar.. aku rasa betul gak mimpi mak aku tu.. sebab ape2 hal atok mesti carik aku kalau ade benda nak mintak tolong.. aku pun rasa aku dah lame tak ngaji, baca yasin kat sebelah atok.... huhu.. yelah2, pasni nak rajin ngaji kat atok....

2 yang komen:

viruspadu said...

touching la entry cik alycia,
selamat hari bapa.... eh x seswai kan ucap kat dia hahaha

alycia said...

tima kasih.... bagi pihak dia wakaka...

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com