Nuffnang Gadget

June 1, 2007

Who I'd Like To Meet...

kamu, sorry ekkk pinjam tajuk nie jap untuk blog saya (tajuk kat dalam myspace kamu..).... arinie fikiran saya tak betul sikit.. macam2 saya nak entry kat dalam blog arinie... kan blog ni tempat luahan perasaan saya hehe...


  1. MyFamily (mama,kaknyah, abang, adik) - sayang sangat kat family aku.. tulang belakang aku selama ni... love my mother so much... taknak tengok mama sedih2 pas ayah takde...adik-adikku, aku sentiasa berkorban masa dan tenaga untuk melihat korang berjaya..

  2. Papasan - (oppsss, kena guna nama sama cam kat kamu nyer myspace kan hehe..) walau pun kamu noty & macam2 gak.. saya redha jer.. dan memang kita tak pernah pun terfikir untuk bertemukan.. thanks coz menyayangi saya.. terimalah saya seadanya... (walaupun saya tak sama ngan ex2 kamu yang dulu...).. SAYANG KAMU....

  3. Haslina - sahabat aku dunia akhirat... selalu kongsi citer ngan aku.. thanks coz be my best friend... aku doakan kau dapat kejer yang kau carik2.. jangan lupa belanja aku beb...

  4. Yatie - aku mintak maaf atas ape yang berlaku dulu... aku tau antara kau dan aku masih ade perkara yang belum terluah... aku masih anggap kau sebagai sahabat aku dunia akhirat.. lame kan persahabatan kita.. dari kolej lagi sampai sekarang nie.. satu tempat kejer... aku rindu nak dengar Raudah panggil aku mama... hmmm entah ar...

  5. Wanie - aku harap kau tabah hadapi hidup kau.. dan aku berdoa semoga kau akan ketemu dgn kebahagiaan yang kau cari... Insya Allah.. doakan kebahagiaan aku gak...

  6. Batt - sorry atas ape yang berlaku antara kita dulu.. saya tau awak masih tak dapat maafkan saya.. ape2 pun saya sentiasa doa kebahagiaan hidup awak... dan permudahkan rezeki awak... doakan kebahagiaan saya jugak...kat manelah awak sekarang nie yekkk...

  7. Pazliy - Insya Allah, awak pasti ketemu calon pilihan isteri awak (calon pilihan mak awak gak..)

  8. Jatt - tahniah yerk dah dapat naik F32... rezeki anak2 kan...

  9. Member2 Cempaka Corner (im - woitt makcik, kau dah kawin senyap jer yerk... kak liza - bila nak kawin???... sha - kau nie memanglah, takde jodoh nak jumpa kau.. pantang aku free kau bz lak... atie - ape citer.. pas kawin langsung takdengar citer...rina - rina, mane kau menghilang... finda - wah, dengar citer dah dapat anak terus kau jadi surirumah sepenuh masa... isteri mithali gitu... woittttt korang .. nanti datang time aku kawin tau.. penuhkan majlis aku ngan laki + anak2 sekali....hehe)

  10. Kak CT - kakak angkat aku yang paling best... sorry ar kak, x tau bilalha nak pergi jumpa akak.. rindu ar kat akak.. akak dah bersalin ke blum nie....

  11. Geng Kelas Bunga Raya - korang nie kata nak buat reunion, bila nak buat... ape ar, aku dah nak kawin dah nie heheh... mane ketua darjah kita IWAN.. cepat ar plan... nie nama2 yang masih aku ingat.. kalau terlupa tu mintak maaflah yerk.... AYIN (woiiitt, nnt aku kawin mesti jemput kau punya.. )FAZIRUL (ari tu jumpa hansem lak nampak hik hik..) SAL (jadi ke kau nak jadi inspektor tu.. apesal tak call aku balik aritu..) FIZA, MALARVILI, LIZA, AWIEN, BUNCIT, NIZAM (BADUL), CT (lame tul tak jumpa kau.. nnt satu ari kita jumpa ekk, sembang2..) FITRI (dah berapa anak dah???) JULIA, REDZA, NURUL HAIZAN, JULIAH... ramai lagi ar aku tak ingat...

  12. Geng DCS2000 - ape citer korang semua... mesti sekarang nie tengah membina kerjaya, kehidupan dan keluarga... kalau jumpa aku jangan tak tegur tau.. dulu aku macam budak2 jer.. tapi sekarang aku dah voge heheh.. takut korang tak kenal jer.. KAKCIK, SUE, RELA BEE, FARAH, RADZI, MAHATHIR (ape citer mamat nie... ), ATOI..dan ramai lagie lah.. nanti kalau aku ingat nama aku masukkan yerk....


0 yang komen:

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com