Nuffnang Gadget

June 21, 2007

Yeeeee.... Aku Dah Dapat Cincin Balik....


ni ar cincin aku yg hilang dulu.... aku beli sempena besday aku kat Alamanda... suka sangat tengok sebab cincin tu emas putih, pastu ada stripe emas biasa.. berapa karat aku tak ingat...saya tau kamu pun suka tengok kan???

-------------------------------------------------------------



di suatu senja....

kamu : ma, kalau pa cakap ma marah tak??

saya : nape, cakap jelah.. tak cakap cam mane nak tau marah ke x ?

kamu : ma, cincin ma tu hilang ar... pa ingat tadi pagi tadi ade lagi, pastu masa nak pergi sembahyang jumaat pa dah tanggalkan dah.. pastu pa tak ingat... petang tadi ms ma call baru pa perasan cincin tu dah takde....

saya : ye ker.... (dlm ati alah, cincin aku... baru jer beli)... hmmm, xpe ar nak wat camne dah hilang.... takpe ar, nanti hari isnin kita carik balik kot2 ade tercicir kat dalam opis pa......

akhirnya pagi tadi.....

kamu : ma, pa datang opis jap yer...

saya : ok, datang lah....

kamu : jeng jeng... (sambil2 tunjuk cincin kat tangan...)

saya : eiiiiii, bestnye.. dah jumpa balik cincin saya... bak kat sini, rindu ar nak pakai cincin nie...minggu nie ma pakai tau.... pa, nanti kalau kita gie jalan2 kita singgah kedai emas tau (sebab cincin tu emas putih)... nak gie cuci balik cincin nie...

kamu : ok...

saya : pa, mane pa jumpe cincin ni...

kamu :jumpa kat kedai dobi....

saya : ohhhh (dalam atie... ha kedai dobi??? mesti cincin aku masuk dalam washing machine ni...... tapi senyum jer lah.. sebab cincin dah jumpe hik hik....)

4 yang komen:

viruspadu said...

cincin tu dah masuk washermesin dah... maknanya dah cuci la tu cik alycis, nak cuci wat per lg tu... keh keh keh

alycia said...

hehe.. nak cuci kasik lagi berkilat..

Anonymous said...

fuh..
jumpa gak..
pening pkir ktne..
hahahah..

xpasan taruk dlm bj..
dah jumpa..

(tp kene blanje hazrik mkn coz die yg amik bj kt dobi..)

alycia said...

yu, nnt kita belanje hazrik makan... sayang kat hazrik huhu..

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com