Nuffnang Gadget

July 11, 2007

Benarkah ????


berdiam bukan bererti kalah...
berdiam bukan bererti takut...
berdiam adalah lebih baik dari membalas...
dan tiba2 hari ni aku menjadi seorang perindu...
rindu pd sapa ekkkkk????

9 yang komen:

viruspadu said...

puitisnye zura...
ini nnt mesti en. hakes copy ayat nak bg kat awek dia hahaha

kecik said...

heheh....betul tu pn.virus..tanpa berlengah lagiiii..

nani said...

tak kan miss alycia rindu kt kiter plak..ehem..ehem..rindu kt Si Dia kerr..haii...hari2 jumpa sampai x ingat dunia pun masih kuat jgk rindunyerr...amboiii...

viruspadu said...

hehehe...
kekadang sy pun gitu tau,
walupun laki kat sebelah sy pun, sy masih rindu dia... lalalala
jiwangnyer hakuuuu....
huhuhuhu

ghimau said...

hmm.. leh buat modal ni nak ayat awek gua.. hihihi.. permisi ya

Anonymous said...

rindu sapa ek..
woondering ar..
heheheh..

~aku yg kekonpiusan~

alycia said...

viruspadu, kecik, pn nani : mane ade jumpa ari2.... masing2 bz jer... tu lah pasal arini dapat kuih sopang kwang kwang kwang....

ghimau : hui,cam tak caye jerkan en hakes pun jiwang gak...

kamu : entah ar ghindu kat sape ntah.. jap2 pejam mata jap nak ingat2 ghindu kat sape....

Farahanna said...

btul 2 kak..
farah sokong berdiam bkn beerti kalah or takut..
hehe..
diam2 ubi berisi org tua2 ckp..
=p

alycia said...

betul tu hanna, kadang2 kan kita perlu jd seorang pendiam kan??

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com