Nuffnang Gadget

July 13, 2007

Can u believe it????

pagi ni sampai jer kat opis, bukak pintu bilik... waaaaaa... aku tak sanggup melihat keadaan mejaku ini.... punyalah buzy smpai tak sempat nak kemas.... bilalah aku mempunyai masa untuk mengemas meja agaknya huhu.... :( dan juga menukar susun atur bilik ku...

9 yang komen:

viruspadu said...

adeh...
sama la bilik kiter,
dah berkurun x penah kemas..
nampak sgt pemalam thp cipan

ghimau said...

bilik i jugak yg 'kemas'.. hihihi

kecik said...

dulu kan ...ade le sorang boss kite tu, memula dtg bilik dia punyela kemas..siap sound bilik aku yg memang le jrg berkemas...pastu bile aku dah clearkan bilik aku, susun balik boss kite tu jadi jeles plak...

viruspadu said...

hahaha... lalalala
sape la tu... toi kene batang idung sendiri...
tp mmg laki den ckp kalu x kemas bilik maknanya x pndi mengurus... hahaha... sbb sy mmg x suke kemas bilik (opis)... dr kat putrajaya lg...

Farahanna said...

hehe..
cian akak..
xpe meh kitorg kemas kan nk?
tp....
dlm mimpi jek lah...
hehe...
gurau jek..
=p

kecik said...

yup...saye setuju dengan laki pn.virus..Memang org yg tak kemas bilik tu tak pandai mengurus,dia pandai meng'gemuk' jekkkk........

Farahanna said...

kak nk pic baby x...
sy ade 6 pic baby yg comey2...
=p

alycia said...

nak... nak... akak suka sgt pic baby... nanti send kat akak ekkkk... sayang hanna...

Farahanna said...

nnt hanna anta kat email akak yer..
syg akak gak..
=)

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com