Nuffnang Gadget

July 30, 2007

Hadapi Dengan Senyuman......

huh, lama tul rasanya tak update blog... lagi pun arini pagie2 lagie dah ujan... cuaca pun sejuk2 jer... so, memang Monday Blues betul lah arini.. tp pagie2 lagie dah banyak kejer yg menanti...

to all friends (pakatan hakes).. walau ape pun yg berlaku.. hadapilah hidup ini dengan senyuman...

to adik-adikku.. hanna, intan, sha.... walau mcm mane pening skali pun wat koding.. semua tu adalah pengalaman yg paling berharga.. sbb bila u all bekerja nnt, lagie banyak cabaran2 yg bakal mendatang...

to papa Aisya... walau ape pun keadaan, penat fikir pasal kejer, pasal staf2 yg dah takde.. ingatlah semua yg berlaku pasti ada hikmahnya.. ma akan sentiasa berdiri kat belakang pa....

~ Hadapi Dengan Senyuman ~
p/s : aku suka sgt dengar lagu kumpulan Dewa.. Hadapi Dengan Senyuman... sbb lagu tu buatkan semangat aku datang balik... dengarlah..
~~ Hadapi Dengan Senyuman ~~

Hadapi dengan senyuman
semua yang terjadi biar terjadi….
Hadapi dengan tenang jiwa
semua...kan baik baik saja

bila ketetapan tuhan
sudah ditetapkan
tetaplah sudah….
Tak ada yang bisa merubah
dan takkan bisa berubah

relakanlah saja ini
bahwa semua yang terbaik
terbaik untuk kita semua
menyerahlah untuk menang

8 yang komen:

Anonymous said...

yup..
pesanan diingati..
thanx..


~aku yg bsemangat wat keje~

nani said...

Time kasih kat kekawan yg saling mengingati antara 1 sama lain...
~aku lerr yg malas nk update blog~

Farahanna said...

thanx kak zura...
pesanan kak zura akan hanna ingati slalu..
thanx so much..
syg kak zura..
=* mwah..

Anonymous said...

Wah puitis,banyak maksud tuh..btl tuh kak..thank q for the valuable advise..will always bear in mind,insyaAllah..akak nye kata2 mcm lecturer lah..boleh lah jd lecturer nanti..hehehe..Thanks alot kak zura

alycia said...

ok, sama2..

ye ekkk akak leh jd lecturer.. hmmm belum terpikirlah.. tp akak suka baca novel... pastu berangan2 haha.. tu yg puitis kata2 tu...

Intan said...

mekacih ye akak... :)
bg smangat kat ktorang yg dah pening tgk koding ni...huhu..
insyaallah pesanan akak akan di ingati..
oowww suke brangan ek sme la ngan kte ble bc novel jek mula la brangan jd heroin dlm cite 2... hik3

viruspadu said...

adeh,
bz bz bz,
bz ngumpat, bz keje...
huhuhuhuh

Anonymous said...

haha..bleh je kak..mesti akak lecturer paling pakar programming..wah tak leh imagine...hmm..

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com