Nuffnang Gadget

July 6, 2007

Thank Q Sue...

ptg ni pas balik dari TOT hrmis terus jer terkejut.. tgk ada hadiah atas meja... ohhh, rupe2nya dari Suhana.. student praktikal di bawah seliaan aku... thanks so much sue... hari ni adalah hari terakhir sue parktikal kat sini... akak mintak maaf banyak2 kalau ada ms akak terkasar ker, tergarang ker kat sue... bukan ape, nak suruh sue belajar dan faham apa yg sue buat... bukan setakat copy and paste ajer... hopefully pengalaman kat sini blh sue gunakan for your own future.. ok, my dear hehe...

actually secara peribadinya aku tengok sue ni seorang yg rajin... kalau bg kejer tu akan siapkan dlm ms yg ditetapkan.. rajin gak bertanya kalau tak faham.. cuma kdg2 aku tak dpt nak tumpukan sepenuh perhatian kat dia sbb tumpuan dgn kejer2 yg lain.... anyway, you are good girl... go go gurl....

inilah dia suhana.. sweet kan....


8 yang komen:

Anonymous said...

Kim slam kat Sue ek..
heheheh..

Farahanna said...

rindunyer kat sue...
kitorg kat blakang nie sunyi dia xde.. sebab dia jek byk wat lwk sebelum2 nie..

Anonymous said...

windu nye suhana oh suhana... lalalala dh mcm lagu 'farhana' lak...
sunyi la tnpa mu suhana wei, mu kan suke wat lawak...

alycia said...

tu ar pasal... kak zura bila dia dah takde br terasa sunyi.. sbb dia selalu jer dtg cari akak tanye ape2 yg patut.. walaupun akak wat2 muka garang dia tetap dtg gak...

eh korang, akak garang ker??? jawab jgn tak jawab...

Intan said...

ermmm die mmg rjin jmpa akak...
a'ah garang la jgk...hehe... tp akak best sbb rjin ajar sue..

Anonymous said...

hmm..kadang2 takut gak..sebab akak banyak kerja kot,tapi tuh semua tak penting,sebab ilmu nak dicari bkn nya senang terutama dari yang pakar..biasalah garang tuh..baru leh belajar dari akak..lagipun sue mmg struggle tuk system nih..dia hardworking..

Intan said...

nmpk jek garang tp ati baik...

alycia said...

eleh korang.. puji2 akak nie ade ape2 ke nie.... (dalam ati kembang gak hik hik..)

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com