Nuffnang Gadget

July 23, 2007

Thank Q Farah...

ari Jumaat lepas adalah hari terakhir Farah praktikal di sini... dan masa hari terakhir tu farah telah memberi kan aku sesuatu.. huhu, terharunya.. thanks farah....

farah nie seorang yg pendiam sebenarnya... tapi dia seorang yg hardworking.. rajin.. komited dengan tugas yg diberi... cuma aku agak frust ckit sbb tak selalu dapat ajar dia ttg php.. sbb aku pun bz gak ngan kejer sendiri... aku byk suruh dia carik, blajar sendiri...

anyway, best of luck to farah...

nilah pemberian dari farah... thanks dear..



nilah student praktikal kat opis ku...

woitt korang.. akak ciplak gambar korang haha... tengok akak siap letak nama lagi.. nak bg korang glamer hik hik hik...


6 yang komen:

Intan said...

huhu cedih sorang lg dah bis...lame2 ckit org yg tnggal...waaaa :(
mujur la x bw beg mcm af...wakaka
wowww scr x lngsung nyer akak tlh meng'glamer kn ktorang,kan..kan..kan...

Anonymous said...

Btullah intan,sedih r..lepas satu,satu yg tersingkir.. lama lg giliran kita..tulah mcm AF daa..Yelah farah byk tolong solve coding error..pakar gak dia..btul tuh kalu usung beg..lagi lah sedih..wargh...rindu kat dia orang lah..sunyi dah..hanya tinggal lagu kenangan terindah je(nyanyian samson)

alycia said...

huhu. alah.. korang jgn ar ckp cam2.. akak pun sedih gak...

tetiba jer lagu Kenangan Terindah yg keluar kat PC akak.. cam tau2 jer...

Farahanna said...

rindu farah...
tetibe sebak pk pas sorg2 hbs..
hrp2 x lost contact kn kak..
=(
time kaseh kak sebab glamerkn diri kami...
hehehe..
sesgguhnyer kami mmg glamer..(perasan kn..kn..kn..)
=p

alycia said...

oooo.. korang pun nak glamer ekkk rupe2 nyer... :p

Intan said...

hehe biase laa...wakaka

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com