Nuffnang Gadget

July 3, 2007

Today...

yessss, arini terlepas gak hajat sebab dapat makan lauk burung puyuh... dah lame dah nak makan, tp manjang takde jer... makcik tu asyik kata lauk telur puyuh jer yg ada.. telur and burung puyuh mana sama rasa.. ape ar makcik tu.......

ni lah lauk puyuh kesukaan ku... lauk tema hik hik... tima kasih kat kamu sbb wat special order khas tuk kita hik hik... makcik tu senyum2 puyuh jer tgk kita dtg tadi...

walau pun pagi tadi kempunan nak mkn nasik lemak... sebab org tu leh tak perasan lak kita nyer msg...dia beli tuk dia sorg jer... tapi takpe ar.. sbb dah dapat lauk puyuh... kalo takde lauk puyuh tadi aku rs cam nak masukkan jer diri kat batu belah batu bertangkup ... huhu sedih taw........


semalam ms gie kat maybank.. tunggu2 no giliran sempat gak tengok2 pamplet kat situ... dan tetiba aku terlihat gambar nie....


psttttt... kamu, suka sangat tengok gambar nie.. sebab kat situ tulis LUV MAMA ADAM PAPA

alah, Adam Mukhriz hik hik.. sempat gak berangan2 semalam lalalala....


2 yang komen:

Anonymous said...

kamo mmg mcm2..
suka brangan..
alwy like that..

alycia said...

haha... kan tagline kita camtu...

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com