Nuffnang Gadget

August 6, 2007

Apa Citer Ekkk...

ooohhh, arini memang Monday Blues betul.... pagie lagi dah takde mood nak wat kejer.. cuma arie nie tak berapa bz sgt ar.. sbb sistem permohonan tu dah siap.. cuma tunggu abg Mazani siapkan design.. kemudian baru aku wat testing sistem.... pasni nak discuss ngan kak ana pasal sistem eJKKK.. kata ada perubahan.. hmmm, tapi kak ana nmpk cam bz jer ngan sistem punch card.. takpe ar, jap lagie ar jumpa....

sambil2 tu... aku tanpa melengah kan masa membuatlah kejer2 yg patut.... mengupdate blog hehe... nak citer pasal aktiviti last weekend... jom layan.....

Sabtu (4.8.2007)

hmmm Sabtu... cuti.. yeye leh bangun lewat ckit... alamak, terlupa lak arini aku kena bertugas jaga exam... opppppsss, jadi Ketua Pengawas lagi u... kat dewan SMK Puteri... exam SPA untuk kemasukan ke perkhidmatan Pegawai Tadbir dan Diplomatik (PTD Gred M41)...dan pagi tu aku telah memilih utk memakai baju kemeja purple, seluar slack hitam dan tudung purple.... wow, best tul dapat pakai seluar... ari2 pakai bj kurung pun boring gak.... dan sebagai Ketua Pengawas aku harus kelihatan anggun gitu hehe....


cam Ketua Pengawas tak hehe...
habis exam kul 4.30 ptg... trus bawak kertas2 soalan dan jawapan... barang masa exam ke ofis... dah hantar smua barang tekak aku terasa haus sgt... maklumlah aritu cuaca panas... dan tetiba jer terbayang kat kepala aku A&W.. aku terbayang Root Beer Float dia... hmmm, bestnya... makan lak dgn curly fries... tak sangka aku leh makan sorang2 jer kat A&W masa tu... psttt, kamu jgn jeles ekkkk....



wah.. bestnya... Root Beer Float and curly fries.. yummy..
Ahad (5.8.2007)

waaaa.. bestnya.. arini cuti.. leh ar bgn lewat2 ckit... pas smyg subuh aku trus tido balik.. tp sbb dah biasa bgn awalkan.. kul 7.00 tu terus bgn... buat sarapan.. pagi tu teringin lak aku nak makan nasik goreng ikan masin... hmmm yummy..

tengah hari.. aku ada jemputan kawin.. Salbarina, member aku masa sekolah dulu kawin.. sampai2 dalam kul 12.30 jemputan tak ramai lagie.. dapat gak lah borak2 ngan pengantin.. yg bestnya dia kawin dengan Pegawai tentera... ada persandingan bawah pedang lagi tu... sebab nak tengok persandingan bawah pedang nyer pasal.. ingat kan pas mkn nak balik cepat.. tp tunggu gak lah sampai kul 1.30 sampai pengantin bersanding... Selamat pengantin Baru buat Sal dan suami.. semoga berbahagia ke akhir hayat.. Amin...


sebelum pergi sempat lagie posing....
aku dan kawanku Salbarina... ambik berkat haha..


pengantin bersanding di bawah pedang.. tp yg bawak pedang tu tak nampak kan...
balik tu, teman mak aku gie Giant, Nilai beli barang jap... pastu terus balik rumah.. tak larat dah, mata dah ngantuk....
malam, dapat sms....

" Mama adam.. mlm ni bola start... Comunity Shield... MU lwn Chelsea.. kul 10.00.. jom tgk and sokong.. ma kan nak jadi MUFC.. hehe..."

oohhh, mlm nie ada bola... lame tul tak tgk bola... actually taklah minat sgt tengok.. sbb selalunyer tengok, tak sampai 1/2 jam terus aku pun offside hehe.. tp disebabkan aku dah jadi MUFC junior.. so, kena gak ar sokong... kang tetiba jer 'U Are Fired' hehe.... tp akhirnya aku mmg offside gak.. baru jer 20 minit ms perlawanan.. yg penting aku tau MU leading 3-0 penalti... cayalah.. go go MU...
go go MU.... sesungguhnya aku amat berbangga menjadi ahli MUFC.. pa. bila nak belikan ma nyer baju MU.. asyik pakai sepit rambut merah jer....

5 yang komen:

Anonymous said...

Haha..lawaklah citer akak..ape2 pun mmg ada gaya pengawas..hehe..Canm sedap je A&W tuh...Terutama float tuh..isyk tak tahan..lapar lah plak..
Oh peminat MU,Minat Owenlah ek..ape2 pun lucu lah citer akak hari ini..

Intan said...

okey la 2 kak ade la gaya pengawas..pengawas cun 2... hehe..
ermmm bessh nye rootbeer float 2.. fav kte gak.. nnt blanje ek...
hoho tgk bola ek??best gak kdg2..

Anonymous said...

Kak,st nak tanye..after dah wat system sy nih?can i get a simple task just to fulfil my report requirement..
just a simple task..hehe..

Farahanna said...

kak...
tgk bola ek...
MU farah minat christiano ronaldo...
wahhhh.... hensem....
bling2 mata farah....
=p
a&w..... wahhh.... float.... onion ring..... kak nape xajak kitorg skali... hihihi...

alycia said...

Intan.. nak rootbeer float gak?? hmm, Insya Allah..

hanna.. eh, akak pun minat ronaldo gak.. pakai jersi no 7 kan... hansem kan dia...

sya.. kesian akak kat sya.. sbb dah pening2 pasal sistem niekan.. so far, akak takde task leh bg kat sya.. sbb akak nyer sistem pun dah siap.. lepas ni sya kosentrate buat repot and manual pennguna dan sistem lah yer..

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com