Nuffnang Gadget

August 3, 2007

Avatar Pakatan Hakes.......

ooh hooo... arini disebabkan aku bengang aku duduk sorang2 kat depan PC... aku pandang aku nyer program... pastu aku wat coding ckit2... dah nak siap dah... and then tetiba aku dapat idea... aku nak create avatar bagi setiap ahli pakatan hakes.... jeng jeng jeng... check it out....

En Hakes

~ sbb dia the only man kat sini.. so, secara rasminya dilantik sebagai President Pakatan Hakes... dan avatar tu aku rasa amat sesuai dgn dirinya...


Alycia

~ oh aku amat suka sekali dengan avatar ini.. sesuai dengan diriku yg shy2 cat hik hik... kebetulan aku pun tengah bengang arini... ade muka bengang tak hehe...


Aunty Virus

~ Aunty Virus adalah org yg mula2 berkecimpung di dalam bidang blog ini.. dan dia amat sesuai sekali dilantik sbg Timbalan Presiden... lg pun avatar itu dipilih kerana mengikut gaya rambut terbaru aunty virus haha.... Sis Naniey

~ Oh, aku tidak tau kenape aku memilih avatar ini utk sis naniey... maybe sbb avatar ini ada nmpak mcm wajah2 keibuan kot haha...


Kecik

~ aku rasa avatar ini sesuai dgn Kecik... eh, nape kecik senyap jer ha... ape citer???


Farahhanna

~ avatar ini utk Hanna.. akak pilih sebab rambut tu sesuai dgn rambut hanna yg panjang mengurai hik hik..


Intan

~ akak tak tau kenape akak pilih avatar ni utk Intan.. maybe sebab kat mata kot haha.. mata Intan mcm notty2 ckit, tp akak suka hehe..


Sya

~ ni utk Sya.. sbb antara Intan, Hanna dan Sya.. akak tengok Sya yg paling humble sekali... jgn begitu dong... keep your good work ant attitude sis... I know u can do it....

Si Polan

~ ini si Polan ku.. walau pun dia nie bukan ahli Pakatan Hakes.. tp dia selalu jer gie letak komen2 dia kat blog nie... eh kamu, create ar blog.. leh ar join sekali pakatan hakes hehe...

pssss... hansem tak saya pilihkan avatar ni tuk kamu hehe... Si Polan Yang Sengal dan Notty..


10 yang komen:

Intan said...

wwaaaa kiut nye avatar yg akak choose..
waaaa bangga nyer ktorang trsenarai gak dlm Avatar Pakatan Hakes...kuang3...

Intan said...

tp akak.. wooow agak sexy avatar yg akak choose utk sy ni...ermmm gorgeous..hehe

Anonymous said...

Wah..gempak..Tak tahan..Pakatan baru Hakes..Naik jgak nama kita orang kat avatar..haha..ingatkan sekadar melukut di tepi gantang je.. isyk tak tahan lucu btl gambar tuh..ape2 pun cute lah..ye ke kak? haha,thanks un too are funny..hehehe..
Oh ye sape ketua pakatan hakes?haha..

Farahanna said...

wahhhh....
sgt bangga kami tersenarai dlm avatar2 yg ade...
hehe...
sgt kiut...
tq2...
nnt hanna ikat tokcang mcm avatar tu...
=p

ghimau said...

cantik la avatar tu..
leh la letak kat blog gua.. tq tq

viruspadu said...

seb baik avatar i cun melecun awwww

alycia said...

I memang pilih yg cun2 jer utk U hehe...

kecik said...

..hehe..comel le alycia,mmg sesuai utk setiap sorang..rambut kaler merah tu en.hakes.....

Anonymous said...

uih..
bangganya dpt avatar..
even x ahli pakatan hakes..
hahahah..


~aku yg suka ngaco org~

alycia said...

kecik, sesuaikan rambut en hakes itu.. aku nak carik avatar yg stail rambut cam dia takde pulak...

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com