Nuffnang Gadget

August 14, 2007

Game Dart..

huhu, jeles jer tengok entry kat blog Aunty Virus dan En Hakes.. dia orang dengan bangga nyer meletakkan entry Dart lagie... aku pun nak letak gak... walaupun gambar aku tak di snap (teruk ar u aunty virus, tak nak snap gambar I..) tp aku telah menciplak gambar kat blog auty virus... sbb nyer..............

semasa aunty virus tengah snap gambar en hakes memfokus pada balingan red bull nyer, terselit aksi2 ganas aku di situ... cuba korang tengok betul2 gambar kat bawah nie...
dan gambar tersebut aku zoom kan lagie...
huh, korang lihatlah gaya pemain pro tengah membuat balingan... walaupun gambar tu tak berapa jelas.. tp sebenarnya ketika itu aku telah membuat balingan yang membolehkan double wanita Satria muncul pemenang... huh, bangga aku....... tahniah gak kat Kak Bie sbg rakan perjuanganku.. kira kitaorg bertarung habis-habisanlah nie hehe...

yg jelesnya muka mamat sorang nie aunty virus snap dgn jelasnya.. sbb diaorg satu group.. huh, mesti mamat nie bangga giler sbb muka dia interframe kat blog aku ngeh ngeh ngehhh....

5 yang komen:

viruspadu said...

adeh sy terlupa nak amik gambar orang lain ler... wahahahaha.... terlalu teruja main dart

alycia said...

aunty virus, kalo dah start main.. lupa kat yg lain2 hehehe..

Afqhani said...

Mana achi gak.. kita orang team badminton yg juara sorang pun x amik gambo..ish.ish..sedey..sedey..

ghimau said...

hihihi

Lecea said...

Good for people to know.

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com