Nuffnang Gadget

August 21, 2007

Ingatlah Orang Yang Tersayanggg....

pagie tadi aku masuk dalam lif... ada 3 org dalam tu.. aku dan 2 orang mamat... mamat2 ni kat belakang.. aku kat depan tukang picit nombor hehe... sambil2 tu aku dgr ar perbualan diaorang...

Mamat A : kau drive dari mana ?

Mamat B : dari _ _ _ _ _ ... (tak yah lah aku sebut nama tempat nie..)

Mamat A : uihh, jauh tu... lambat gak kau sampai....

Mamat B : adalah lah dalam sejam.. aku bawak perlahan-lahan... dah nak dekat ni kena lah INGAT ORANG YANG TERSAYANG....

Mamat A : hahahaha.....


dalam ati aku, ooooooo agaknya mamat sorang nie dah nak kawin kot hehe.....


*** nota kaki : jgn lah dah nak kawin br ingat orang yg tersayang... ikut mcm aku ari2 ingat kwang kwang kwang.....

7 yang komen:

InT@N said...

ye kak sy stuju 101%..hi3

Anonymous said...

hmm..tak patut lah mamat tuh..dah jd kumpulan mendua r plak..hahaha..

Anonymous said...

nak kahwin baru lah ingat semua benda..Mamat B tuh..ape r..

chot said...

nampaknya iklan keselamatan jalanraya dpt mempengaruhi mamat tu...bagus2...

ghimau said...

sayangi diri anda juga :)

viruspadu said...

bagus2

alycia said...

ye betul.. syg diri sendiri dulu....

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com