Nuffnang Gadget

August 8, 2007

Loreal haha.....


aktiviti di petang hari... sekarang ni semangat tul nak praktikkan design2 dalam photoshop nie.. sejak kecik bg tutorial hari tu.. (kasik panas2 kan sikit en hakes, sbb dia tak suka design hahaha..).. tp bab buat design sistem aku tak suka, ya ampunnnnn....

korang, ok x design nie... yang tagline tu abaikan haha.....

8 yang komen:

Anonymous said...

Wah..rajinnya..kita org tgh proses learning adobe gak kak..Tapi farah paling pakar dalam designing..sebab dia selalu wat banner,ahaks..For me,pic ats tuh..look macam sketch tapi tak sketch..hehe..sowi..
2nd pic..ok..ada wajah..so comment sy..
-average :57% OK..Good TRY

Anonymous said...

cam pernah nmpkje mamat sorang tu..
katne ek..
spa die tu..


~aku yg kekonpiusan~

Intan said...

cewwaaaah...okey gak akak design tu...cantekkk...
~zassssttt layannnnn...~

Farahanna said...

ok gak kak...
still bley diperbaiki...
chayo2 kak...
sy sokong akak dr blakang...
kak zura boleh!
=p

alycia said...

ok, thanks my prennn for ur comments..

ghimau said...

aku ni bukan apa bab2 design ni.. sifu aku kata dulu.. design-design ni keje kaum hawa.. so aku dengan secara automatiknya tak leh la nak buat design.. hahaha

alycia said...

alah sin.. zaman sekarang kaum adam dan hawa sama2 berjuang.. (uihh, patriotik tu ayat aku haha)

Afqhani said...

Haku jgk yg ketinggalan....
Uwaaaaaaaaa..waaaaa... tlglah ajarkan...

zoooooooooooommmmmm..
nak pi carik galah, sbb t korang nk tlg jolokkan..hehehe..

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com