Nuffnang Gadget

September 27, 2007

Daulat Tuanku....!!

uiiiihhh, apsal ekk arini aku wat entry mcm nie... sebenarnya arini ada lawatan rasmi DYMM Seri Paduka Baginda Yang Di-Pertuan Agong, Sultan Mizan ke kementerian .. so, semua warga kementerian di WAJIB kan turun untuk menyambut tuanku...

pagi ni kul 8.30 pagi kita org kena turun sbb lif akan diberhentikan kul 9.00 pg.. kitaorg kena lah beratur ramai2 (alahhhhh, mcm kita sekolah kecik2 dulu kan...) pastu diberi bendera kecik satu sorang.... semalam dah wat raptai dah.. bila kereta tuanku masuk jer, terus kibarkan bendera.. pastu jerit 'DAULAT TUANKU' 3x hehehe.. lawak tu... inilah aktiviti pertama yg aku join sejak pindah kat sini... lenguh gak lah berdiri dkt sejam tunggu tuanku... ingatkan dapat ar tengok muka tuanku dan permaisuri... tp, xnampak... tingkap tutup...... keciwaaaa tulll... pastu terus kitaorg naik ke opis huhuhu...


beratur beramai-ramai... cepat2 pilih mana yg berkenan hehe..

nilah bendera yg diberi.. kibar, jgn xkibar yerkkk...

ha kereta tuanku sampai dah.... DAULAT TUANKU....

walau pun keciwa sbb tak nmpak muka tuanku, biarlah aku nampak kan muka aku lak hehe...

4 yang komen:

Abang Long said...

Apa perasaan kalau dapat bersalaman dan berpelukan dengan DYMM Permaisuri Agung ?

ghimau said...

"Inna akramakum indallah hi at qakum"

Sesungguhnya manusia yang paling mulia di sisi ALLAH, ialah orang yang paling bertaqwa

InT@N said...

best klau dpt salam-salaman ngan DYMM Tuanku
=P

~~@lyci@~~ said...

abang long
uiiiih, bangga apa dpt salam and peluk Permaisuri... terus letak gambar tu kat blog hehe..

ghimau
Amin..

intan
hmmmm, beshh kan.. tp xdpt..

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com