Nuffnang Gadget

October 25, 2007

Adakah Aku....

waaaaaaaaa.. ada ke orang tu kata aku dah GEMUK.... tp bila aku timbang berat tak naik-naik jugak.. still 43 kg jer.... maybe sebab muka aku bulat kot.... tu yg nampak 'CHUBBY' kan kan kan..
sekarang ni memang nak chubby-chubby sikit... barulah seksi hehe....
pstttt.. kamu, sy nak chubby cam awek kuih bom hahaha....

4 yang komen:

viruspadu said...

mana ada gemuk,
saje je org tu,
xde topik, ckp le bukan2 hehehehe

Anonymous said...

hey kamo..
muka kamo mmg bulat..
wakakakka..

chubby?
jap..bayangkan..
uih..
bestnya..
heheheheh...

~aku yg selalu tersiksa~

chot said...

xde lah nampak gemuk..ok apa...

ikhlas dr sang lelaki...heheh

~~@lyci@~~ said...

viruspadu
betul betul... org tu jeles tgk kita slim-melim kan hehe..

kamu
rindu ar nak dgr kamu panggil sy umairah kwang kwang kwang...

chot
uihhh, tetiba aku jadi malu lak arini hehe...

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com