Nuffnang Gadget

October 8, 2007

Baju Raya Adik...

mlm tadi adik aku yang belajar kat Kangar sms... dia tanya baju raya dia dah siap blum... pastu aku cakap dah siap dah... dia kata lagi alah, xsabar nak tengok.... emailkan lah gambar dia.... pastu aku cakap, ok2 nanti mlm ni aku jadi model, pakai baju2 dia... nnt aku ambik gambar emailkan kat dia..... uihhhh, seronok sakan dia.....

so, malam tadi........ tiba lah 'Pra Raya Show'... jeng jeng jeng.......

Sebelum Show

ni gaya model sebelum show... kena lah buat testing dulu kan... test power skitttttt.... opppsss, muka memang tidak dinampak kan... takut nnt diciplak oleh mana-mana majalah ngeh ngeh ngeh....


Baju No. 1

ni baju raya yang aku dan mak aku pilih... color purple tu... tengok, siap match kan dengan tudung lagie huhu....



Baju No. 2

ni pulak baju yang aku pilihkan... color merah.. sbb tema baju raya kita orang tahun nie merah... tp bila dah ambik gambar kat bilik, jd mcm tenggelam pulak kan.. sbb katil aku tema merah gakkkk.... lantak lah kau dik....

yang best masa tempah baju ni, nyonya kedai tu boleh kata lagi... oh, ini adik besar sikit dari kakak kan... kejap2 sy ukur.... oooo, dia punya punggung besar sikit dari kakak... hahaha, padan muka kau... bangga aku beb!!!


Baju No. 3



actually ni bukan baju raya.. ni baju kelas dia, tempah sekali dgn baju raya ari tu... dik, esok2 kalau rasa2 tak cukup baju raya, baju nie boleh pakai gak.. alah, kat sini bukannya org tau baju kelas.... okay tak hihi...


7 yang komen:

viruspadu said...

aduh
seram la tgk model ni hihihihih
pasal x nampak kepala
sgt misteri ok

~~@lyci@~~ said...

"Jangan biarkan hidup anda diselubungi misteri".... hihihihiiii

chot said...

takutnya aku...1st time tgk model xde kapla...hahah

unicorn said...

pandai kau jahit.. boleh jahit baju aku skali thn dpn ek.. apa2pun, salam aidilfitri dari aku... maaf zahir & batin..

Anonymous said...

Pelik je model tuh..hehe..besar gila baju tuh..mcm manusia giant je

@in said...

hamboi...hamboiii...bergaya sakannya dia... kena basuh balik tu.. sebab dah bau ketiak... wekeekekekeke...

Kak, Selamat Hari Raya yer... jemput ke umah....

~~@lyci@~~ said...

chot
haha... misteri weii...

unicorn
salam aidilfitri bro, maaf zahir batin gak...

anon
memang ar baju tu besar, sbb baju adik.. aku jd model jer... adik lg besar dr kakak... maknanya kakak dia comey lah kan hihi...

ain
biar tuan baju tu yg basuh hihi...
selamat hari raya ain... yup, akak pun jemput ain sekeluarga ke rumah...

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com