Nuffnang Gadget

October 11, 2007

Edisi Bumper Nak Ghaye....

wah wah wah...macam majalah Ujang lak kan.. siap ada edisi Bumper lagi hehe... ok, sekarang aku nak citer macam-macam tentang raya....

1. Baju Raya
semalam en hakes dah tunjuk dah baju raya dia.... entry yang lepas aku jadi model utk baju raya adik aku jer... kali ni aku nak tunjuk lak aku nya baju raya.. jeng jeng jeng.......
wahh.... sila perhatikan baju raya aku betul-betul... mengalahkan artis lak kan hehe.... tahun nie aku nak raya puas-puas sebab aku last raya single... tahun depan dah kena raya berdua dah huhu... (sedih + gumbiraaaaa)...... walau pun aku xdapat cuti raya, tapi aku akan tetap melaram dengan baju-baju raya ku itu ke opis.. yelah, aku kan kejer kat opis baru.. biar terbeliakk mata depa ni tengok aku pakai baju baru hahaha....

ok, meh aku citer satu-satu tentang baju raya nie.... korang tengok nombor kat baju tu yerkkkkk...

1. baju tu kain ala-ala kain songket.. color biru..... baju tu adik aku dah rasmikan dulu.. huh, dah xjadi baju raya dah....

2. baju tu aku beli siap.. aku berkenan sebab color coklat, same color dgn baju melayu papa... yehhhhh, bolehlah kita pakai sepasang nnt kan.. walau pun rumah lain2 hehe.... tp dah xjadi baju raya sebab aku dah pernah pakai ms report duty kat opis baru...

3. tu memang betul2 baju raya.. xpernah pakai lagie.... xtau nak pakai dgn tudung color ape... rasa2 pink ok kot.....

4. yang itu color tema family aku tahun nie.... MERAH .... nnt korang tengoklah aku melaram dengan baju raya nie... tunggguuuuu.....

5. tu satu-satunya baju kebaya yg aku tempah.... tp dah xjadi baju raya jugak sbb dah pernah pakai ms tengok org kawin sblm raya aritu...

6. walau pun baju tu tidak berkaitan, tp tetap baju raya sbb beli time nak raya hehe... aku beli last week kat Jusco... konon2 nak pakai smlm ms gie bukak pose ngan papa, tp xjadi sebab xsempat balik rumah huhu.....

2. Kuih Raya
tahun nie memang satu kuih pun aku xbuat.... semua main 'POINT & PAY' ajer hehe.. yelah, sbb tahun nie puase aku tinggal berdua jer dgn mak aku.. adik aku no. 2 dah kawin, duduk rumah MIL.. pastu yg kecik belajar kat Kangar... so, sape nak tolong aku buat... tahun depan aku boleh buat... akan ku paksa MY HUBBY tolong wakakaka...
pstttt.... pa, tahun depan tolong ma buat kuih raya tau.....
inilah kuih2 tunjuk ku... banyak kan.... nyum nyum nyum..

3. Kasut Raya

ohhhh, tahun ni aku xbeli kasut raya, sbb kasut2 aku yg dulu2 banyak yg elok2 lagie... baikkan aku tahun nie.... cuma beli sandal raya jer.. aku pilih color hitam, sbb papa kata dia suka tengok color hitam..... simple ajer....

4. gelang Raya

sebenarnya gelang nie takde kaitan pun... aku sajer2 order kat kak Ana, opismate lame aku dulu.. sbb aku tengok dia pakai lawa pulak... aku cakap kalau lambat2 lagi pun xpe, nnt bila dapat gaji baru boleh bayar... tapi dapat cepat lak, time2 nak raya nie.. waaaaaaaa, terbang bajet aku..... tp xpelah, bolehlah aku melaram time raya...


4 yang komen:

unicorn said...

wah.... raya sakan kau tahun ni ek... aku blm lg beli baju raya..... slmt beraya sakan alycia...hehehehe

chot said...

wah ni mengalah kan celebrity...raya xigt...hahaha

Anonymous said...

Uih..
Mmg tol melaram ni..

oik..
kamu nk pakai bj lelawa..
kamu nk tunjuk kt sapa..
jeles ni..
hehehe..

lor..
tau ni xshoping pun..
Si Die xde..
heheheh

~Aku Pakai Bj Melayu Taun Lepas~

~~@lyci@~~ said...

unicorn
ye tahun ni harus raya sakan.. last raya single hehe..

chot
muahahha...

kamu
uihhh, mana ada nak tunjuk kat sape2 lah.. kan kata nak raya sakan tahun nie.. raya last sbg single hehe...

~Aku Yang Nak Melaram Dgn Baju Baru~

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com