Nuffnang Gadget

October 30, 2007

Entry Yang Ke-150....

wah wah wah.. diam tak diam arini aku telah pun membuat entry yang ke-150... (sebenarnya tak tau nak letak tajuk apa hahaha...)

ok, aku nak citer ape yg aku buat last weekend...

Jumaat (26.10.2007)
ohhhh, aku dgn rasa bangga nya telah pun apply cuti selama 2 hari dari hari Jumaat hingga Isnin.. dah hari raya haritu tak dapat cuti kan.. so, aku apply lah cuti lepas raya.. sib baik lulus.... so, arini punya plan nak pergi survey mak andam.. (opppss, dah nak kawin rupanya aku.. tak sangka dah nak jadi bini orang ekkk hehe... papa, ma ni ada rupa nak jadi bini ke tak ni hihi..)

p/s : tarikhnya aku akan bg tau kemudian... Insya Allah..

lepas booking mak andam.. window shoping kat Seremban Parade... harini kan aku hari Bonuslink Membercard.. so, less memang gila-gila... dan aku pun dah jadi gila shoping... aku beli blaus 2 helai, kasut dan handbeg.... papa, nanti ajak lah ma gie jalan-jalan.. bolehlah tayang handbeg dan kasut baru hehe.....

Sabtu (27.10.2007)
harini pagi-pagi duduk rumah... kemas-kemas rumah.. lepas tu belek-belek akunya pokok orkid...
petang pergi raya rumah Yatie... balik jalan-jalan kat Nilai 3....
harini hari menayangkan baju, kasut dan handbag baru ngeh ngeh ngeh......

Ahad (28.10.2007)

petang dag ada plan dgn papa... papa ajak main bowling dengan sepupu-sepapat dia... so, pukul 3.00 kat Seremban Golden Bowl, Seremban Parade.... mula-mula main 7 orang.. aku, papa, along, arie, yanz, ijam dan umie.. lepas tu tambah lagie 3 orang.. Maktum, Paktum and Fakrul....

1st game aku juara antara wanita... 2nd and 3rd game jatuh merudum.. dapat tercorot.. tapi game ke-4 walaupun bukan antara rangking terbaik, dapat kalahkan Makdum and papa haha... dan disebabkan menang setakat lebih 1 mata, dah kena belanja orang tu pulak... huhu, sabar ajelah... yang dia dapat 150 point tu tak kira ker????
anyway, enjoy sangattttt.. next year buat game lagi yerkkkkkk :)


sebelum mula, wajiblah berposing-posing dulu kan :)
alah papa ni, time ma nak posing dia pun nak jugak tayang muka.. dah tayang muka kat cafe tu cukuplah ngeh ngeh ngeh...ni straight ke tak nie.. gaya-gaya balingan secara 'SOPAN_SANTUN' hehe....
Gaya-gaya seorang Juara......
uihhh, ni tak leh jadi nie.. aku mesti nak buat straigt lepaih nie..
relek dulu.. tunggu Paktum baling dulu...
Yes.. kan dah kata.. straight.........
p/s : bangga ma ngan papa... Papa My Hero!! tahun depan kita mesti pertahankan juara hehe..
Isnin (29.10.2007)

harini plan nak pergi opis lama... waaaaaaaa, windulah kat kawan-kawan lama.... walaupun jumpa tak lama, best sgt sbb dapat borak-borak... dia org pun masih menerima aku mcm dulu jugak.... woiittt, korang buat open house jgn lupa ajak aku tauuuu....

dan yg best dapat lunch dgn my LALING... my request nak makan kat Raudah.. sbb nak makan kuih sopang...... thanks papa..
akhirnya dapat jugak makan kuih Sopang.... pa, besok2 kalau ma mengidam, ma nak makan kuih sopang kat Raudah jugak!!!

2 yang komen:

viruspadu said...

sy pun dpt makan kuih sopang itu
maceh ye zura

Anonymous said...

Jumaat:

Lor..
dh nk kawen dk ek..
cm xcaya je..
uih..
ms gi jumpa mak andam..
tntu kamo berangan2 kn..
btol x...?
hahahha..

Sabtu:

keje nak melawa je..
apa ar..
nk tunjuk kt sapa ntah..

Ahad:

hahhaha..
berjaya menewaskan suma org..
pandai ek men boling..
leh kalahkan die..
tp kena blanje mkn..
wakkakakaa..
pdn muka..

Isnin:

Uih..
bestnya dpt jumpa Si die..
dpt lunch sesama..
dpt mkn kuih sopang plka..
pergghhhhh..
sedap tu..

org UPTM pn dpt mkn sama kuih sopang tu gak..
heheheh..

~Aku yg xde diari utk taun ni..hahhaah~

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com