Nuffnang Gadget

October 23, 2007

Halloooooooooooooo.....

hai korang... wah wah wah, seronok nya aku korang smua dah balik dari cuti raya.. huh, jeles betul aku dengar korang cuti lama-lama.. aku ajer yang terpaksa bekerja time hari raya.. ape nak buat, berkorban demi agama, bangsa dan negara... chaiiiiittt, porahhhhhh hehe...

harini aku lambat sikit update blog.... sebab pagi nie network dekat opis aku down.. ade buat kerja-kerja maintainance sikit... tapi bila dah up ajer, aku terus update blog hehe... alah, bukan ape... update blog nikan sebagai cara utk warm-up kita punya skill komputer... lepas nie akan bersungguh-sungguh membuat kerja kan kan kan.. (sila setuju dgn statement aku yer...)

oklah... dekat sini pagi tadi ada perhimpunan bulanan.. so, bila ada perhimpunan nie.. WAJIB melawa-lawa (ayat utk menjeleskan orang di sana heheh...).. dari malam tadi lagi dah fikir nak pakai baju apa... lagi2 time mood raya nikan, so kenalah pakai baju raya kan kan kan....


.. cak.... kan dah cakap WAJIB pakai baju raya.....
esok dekat opis aku ada buat jamuan hari raya.. uihhhh, bestnya... dapat makan freeee... lepas tu hari khamis ada jamuan hari raya kementerian pulakkkk... lagi besttttt... so dipendekkan cerita, hari-hari WAJIB pakai baju raya ngeh ngeh ngeh....
ok, time to do my workkkk....
... ni beg goodies yang dapat masa perhimpunan.. dalam ni ada lemang, serunding, kuih bahulu & air mineral... best best best, boleh makan time lunch.....

2 yang komen:

Anonymous said...

kamo..
asyek melawa je..
xpe..
xkisah..
kt sini pun sy slalu melawa gak..
lg2 kalo nk gi minum kat cafe..
waakkaka


~Aku yg slalu lepak cafe~

~~@lyci@~~ said...

alah xpe..
kat sini esok ada jamuan hari raya kementerian...
lagi happening...
smua staff kat sini join...
yeye, leh melawa lagie..

~ aku yg hari-hari nak melawa ~

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com