Nuffnang Gadget

October 24, 2007

Makan Time.........

wah wah wah, meriah betul hidup ku dengan makan.... yang penting berat I still maintain you...

hari ni dekat ofis ada buat Jamuan Hari Raya.. mcm2 ada... ada satay, ketupat, lemang, rendang, laksa johor, laksam.... kuih raya wajiblah kan... dan aku makan sampai dah tak larat nak update blog.. korang tengok ajerlah gambar2 ini ye....

cincauuuuuuuuuuu....

... Di Sebalik Tabir

... potong-memotong...


.. kacau-mengacau....
...angkut-mengangkut ...
... Hidangan

... Posing Time


.
. tuan blog dan Kak raf...

.. 2 orang gadis yang berbaju songket...

.. posing jangan tak posing....

.. ucapan pengerusi majlis....
.. ucapan my 2nd big bos... cepatlah bos, dah lapau ni...
... Tapau Time

.. jeng jeng jeng.. dapat tapau laksa johor & satay.. yes, mlm nie xpayah masak...

5 yang komen:

chot said...

ni kira dept punya jamuan raya la ye..dept IT kan?

viruspadu said...

jeles la,
bila uptm nak buat jamuan raya ni awwww

~~@lyci@~~ said...

chot
yup, department IT.. Kementerian punya harini.. menteri turun sekali..

aunty virus
nnt uptm buat jgn lupa ajak tawwww...

Anonymous said...

uih kamo ni..
org suma sebok wat keje..
prepare wat open house..
kamo duduk je..
goyang kaki..
mkn je..

tntu kamo dg gemok skrg kn..
asyek mkn je..
best2..bestttttt..
heheheh..

~aku yg tgh cuba mgemokkan bdn~

~~@lyci@~~ said...

aipppp,sape kata saya xbuat kejer.. sy dah buat kejer awal2, pastu baru lah berposing-posing...

~ aku yg nak naikkan berat badan.. barulah sexy hehe ~

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com