Nuffnang Gadget

October 3, 2007

Orkid...

hai all.. salam.... selamat menyambut ramadan yang ke-21..

arini aku tak nak buat entry pasal ramadan ke, puasa ker... aku nak buat entry pasal ORKID... kenapa ORKID??? sbb kalau korang nak tau aku adalah peminat setia orkid... so, tak nak banyak citer, korang tengok ajer lah koleksi-koleksi orkid yang aku tanam... dan aku dah pun buat satu blog tentang 'Alycia & Orkid' hehe.... nnt ape2 citer pasal orkid aku tepek kat sini yerk.....

psttt.. chot, gambar-gambar ni aku shoot dengan digicam aku.. guna Scene Cuisine (for still life photography. Vividly reproduces colors of fruit, vegetables, flowers, etc)




6 yang komen:

alang bidara said...

Salam dari Alang (peminat orkid juga..)

Cantik2 bunga di blog Alycia ini..tahniah!

AiRynnz said...

wahhhhhhh orkid la..lawo

~~@lyci@~~ said...

alang

salam dari Alycia jugak utk Alang.. wah, sekarang alycia dah ada member yg minat orkid :)

rynnz
tima kacih :) jomlah join tanam orkid...

norsha said...

cantiknye orkid..tapi bunga kegemaran sy mawar putih..

@in said...

sama hobi dengan mak ain la akak ni....
cantik2 orkid akak la....

Anonymous said...

nama orkid tak berbunga....

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com