Nuffnang Gadget

October 5, 2007

Selamat Hari Raya..





5 yang komen:

chot said...

amboi awalnya dah minta maaf...heheheh

aku pun mcm tu gak..jika ada terkasar bahasa ke..harap dimaafkan...

dosa ko pada kau xde langsung..jgn risau..hehe

~~@lyci@~~ said...

tima kasih chot..

terlepas sorang dah ampunkan dosa aku hik hik..

norsha said...

- Selamat Hari Raya Aidilfitri
- Maaf Zahir Dan Batin
- Semoga hari2 kita sentiasa mendapat keberkatan Allah..
- Terima Kasih Ats Segalanya..

Anonymous said...

selamat ari raya pd kamo..
mohon apmun maaf..
semua silap salah..
halalkan semua makan minum..
mana tau kot2 ada terroket nasi ke..lauk kamo ke..beskut kt opis kamo ke..hehehe..
(mmg selalu abeskan mkanan kamo..)

taun ni..
rsnya last sy beraya single..
taun depan dah...
sedeynya..
heheheheh...

~aku nk raya sakan taun ni sbb last jd single~

~~@lyci@~~ said...

norsha

- selmat hari raya gak!!
- maaf zahir batin gak..
- wish u best of luck.. nnt dah dapat kejer jgn lupa belanja akak tau.. :)

kamu
saya pun mintak maaf gak... kalau2 sy ada buat kamu marah ker.. buat kamu pening ker layan perangai sy...buat kamu kecik ati ker, walau pun sy tau ati kamu kecik gak cam sy hehe..

kamu,
tahun depan kita dah leh sambut raya sama2..
huh, jom kita berangan hehe..

~ aku yg raya tahun ni xdapat cuti lame2.. ~

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com