Nuffnang Gadget

October 1, 2007

Uihhh, glamer aku arini...

wahaha.. arini ada Perhimpunan Bulanan... biasanya kalau kat tempat kerja lama perhimpunan bulanan kena beratur ikut jabatan masing-masing... tp kat sini perhimpunan bulanan kat dalam dewan, pastu boleh duduk ikut suka hati haha.. best best... pastu arini kan 1 hb.. so, semua digalakkan memakai batik... wah, berwarna-warni tul dewan tadi dgn baju batik...

cerita pasal perhimpunan bulanan, trend kat sini ada acara memperkenalkan kakitangan baru yang melaporkan diri... biasanya kalau kat tempat kerja lama, hanya pegawai-pegawai kanan ajer yang diperkenalkan... tapi kat sini, semua kakitangan baru yang melapor diri dalam bulan September akan diperkenalkan... lepas tu kena duduk ikut susunan nama, lepas tu bila nama dipanggil naik atas pentas.. bersalam dengan KSU... pastu dapat cenderahati... huiiii, glamer aku arini.. mesti lepas ni smua orang dah kenal aku pegawai baru wakakaka..... tapi tak bestnya diorang panggil nama aku PUAN lak... patutnya CIK lah... baru lah up sikit hehe.... eiiii, rasa nak gi tukar jer gelaran tu kat pengerusi majlis tadi ngeh ngeh ngeh...

sib baik staf2 kat ofis ni kata.. "xpe, dah dapat tittle PUAN awal sikit... dah tak lame lagi dah tu..."


inilah cenderahati yg aku dpt dari KSU.. lepas ni nak kumpul cenderahati banyak2 lagi, kalo nak pindah seminggu pun tak habis nak angkat kui kui kui......

5 yang komen:

Anonymous said...

Puan?
hahaha..
siannya..
alaa..kalo Cik pun..
xleh nk watpe kn..
SINGLE BUT NOT AVAIABLE..
heheheh..

kumpula la brg2 byk..
xpe..
coz..bila nk pindah nnt..
ada org tolong kemas n bawakan..
heheheh..

~aku yg suka kumpul paper bag~

Anonymous said...

lupa plak..
mesti kamu melawa2
ms perhimpunan tu kan..

oooOooo...
kamu nk usha sapa ek..
nk tunjuk kt sapa ek..
sedeynya..
huhuhuhu..

~aku yg slalo pkr mcm2~

~~@lyci@~~ said...

ye ar tau..
SINGLE BUT NOT AVAIABLE..

mmg ar melawa-lawa..
tp dah xde makna dah
sbb dah kena announce PUAN..
(terus wat muncung panjang pastu..)

pstt..
aiiiiikk, nape lak kamu tetiba fikir mcm2 lak nie..
mcm2 ar kamu nie...

~ aku yg suka fikir mcm2 gak ~

Anonymous said...

Hehe...wah..wah..gelaran Puan..isyk..isyk..so nampaklah bangga skit...hehe..fuyoo..puan..
Selamat PAGI PUAN..

viruspadu said...

wahhhh glamer sungguh
apsal x suh sape2 amik pict masa naik pentas tu...

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com