Nuffnang Gadget

November 1, 2007

Bosannya............

waaaaaaaa.. arini ni tak taulah kenape tiba-tiba aku jadi bosan pulak kat opis.. bukan takde kejer.. ada jugak... tapi entahlah...nak gie makan, arini puasa GANTI lah pulakkkk... Astaghfirullah, sesungguhnya aku berpuasa ikhlas kerana Allah...

sekejap aku surf Internet.. sekejap aku buat kejer.. pastu aku terpandang pulak gambar si 'dia' di sebelah PC aku ni ha... lagilah bertambah rindu.... kalau dulu kat opis lama time aku bosan.. bolehlah buat talian hayat.... tak pun ngada2 gie kat opis dia kejap.... dapat tatap muka pun jadiklah (uiii, gatai kau yer alycia... gie ngendeng anak bujang org haha...).. paling tidak pun ajak lepak2 kat cafe hilangkan dahaga... kalau nak lagi best ajak gie makan kat luar.. kat K**ap*g ke.. kat *au*** ker....... waaaa, terimbau kenangan laluuuuu...

(harap2 papa baca lah entry nie.... harini senyap jer... mana entah dia.. mesti tengah tayang muka kat cafe nie.... wat muncung panjagggg......)
oklah, aku nak gie lepak kat surau a.ka.a bilik rehat a.k.a bilik TIDO.... sambil bawak novel... rajin betul aku baca novel kan kan kan ....


.... novel yang sedang dibaca... besttttt...
p/s : papa, bila nak pulangkan ma nyer novel.. dah lama dah pinjam... oooo, mengeja ekkkk..


... gambar sekadar hiasan... suka tgk muka heliza ni... lagi2 tang mata.. cute kan???

4 yang komen:

yan@alia said...

ya..mmg cute..besor matanya....

Afqhani said...

Bosan kerrr....x g open2 house...? hehehe...org tu wat open house x ajak awk ehhh....

InT@N said...

bosan kerrr??
sy pun cam 2 gak...
best tax story novel 2??=P

ghimau said...

gua pun kadang2 bosan gak kat opis ni... hahaha

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com