Nuffnang Gadget

November 5, 2007

Jalan-jalan...

Sabtu (3.11.2007)

wahhhh, syoknya dapat jalan-jalan lagie..... aku sekarang memang suka sgt berjalan.... bak kata papa nak melawa-lawa huhu...... hari ni plan nak pergi KL, pergi jemputan kahwin.. papa punya member opis dia kahwin....

malam tu lagi dah SMS...

mama : pa, esok jadi tak pergi kenduri kawin...

papa : entahhhhh, rasa cam malas pulak...

mama : ma tak kisah.. ikut pa lah... tapi kalau tak pergi tak dapat lah nak pakai baju baru, kasut baru & handbeg baru..... :( ngeh ngeh ngeh......

papa : ok, pagi esok pa msg ma...


dan pagi itu....

papa : ma. nak pergi ke KL... cam malas ajer hehe...

mama : ikut pa la....

papa : ok, kul 11 pa sampai rumah ma....

whattt?? kul 11 ?? ni dah kul 10.30... aku dgn tak mandinya lagie.... yelah, baru lepas membaja bunga kat luar.... dan aku terus ambik baju gosok baju.. pastu mandi.. dan bersiap-siap... (dalam hati, alah papa tu cakap kul 11, tp mesti sampai kul 11.30 punya.....)

dan confirm pa datang kul 11.30 hahaha......

.. pengantin bersanding 2 pasang...

... inilah opismate papa.. en rizal...


.. time ni org tu dah masuk dlm kereta dah... dan aku tetiba jer mengada2 suruh dia tangkap gambar aku hahaha.... layankan ajer.....

.. nak puaskan hati, shoot jugak gambar papa.. kang kata gambar dia takde lak hehe...


Ahad (4.11.2007)

lepak kat rumah.... syokkkkkkknya....

9 yang komen:

Anonymous said...

hey kamo..
bj kamo cam bj pengatin la..
cuba tgk btol2..
seakan2 sama..

apa lg..
mari kita berangan sama2..
hahahah

~aku yg suka berangan~

viruspadu said...

posing ayu tu saya suker hehehehe

~~@lyci@~~ said...

papa
haahlah...
alamak, dah ada baju pengantin..
color birul lagie..
apa lagi pa,
jom berangan sama hahaha...

~ aku yg mmg suka berangan ~

aunty virus
ye ker?? tq :)

@in said...

akak esok, lusa , tulat sila lawati blog @in tau. ada pemandangan cantik nak kasi jeles ngan akak. tungguuuuu....wahahahahaha

InT@N said...

ayu nye pose akak 2...
eeee org kawen...akak ble lagi ni??
hik3 =P

ghimau said...

amboi.. bukan main lagi yer :)

chot said...

aku igt papa betul ko la tadi...

Afqhani said...

Opismate PAPA tuhh cam penah prasan la.. kat mane yerr...

ke haku yg prasan sorang2.. wakakakaaaa...

~~@lyci@~~ said...

kak nani, tu en rizal pej kewangan lah....

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com