Nuffnang Gadget

November 28, 2007

Pra Kursus 'Team Building'.....

23 /11/2007 (Jumaat)

Harini nak pergi kursus dah.. kursus register pukul 3.. so, kul 12.30 aku dah bertolak dari ofis dah... plan nak singgah kat ofis lama kat seremban..... sambil-sambil tu leh dating jap ngan my laling yeyeye... uiiii, cik alycia sambil menyelam minum air yer :)....


sampai seremban kul 2.30.. pergi minum jap kat cafe.... pastu pukul 4.00 aku bertolak dari seremban ke Port Dickson... hmmmmm, terlepas rindu skittttt ngeh ngeh ngeh...


.... ni lepak dlm bilik papa.. tengok papa tengah khusyuk buat kejer.... alah, papa tu saje2 buat khusyuk... ma tau dah kalau ada ma pa mmg takleh buat kejer heheh....

... aku pulak buat apa??? hehe, cam biasa.. mcm org pantang jumpa kamera... mulalah buat aksi ngada-ngada gitu.....



.... dan yg terharunya wallpaper kat pc papa nak tau gambar saper???? cuba teka... uihhhh, bangganya aku...... tp kan, cuba tengok kat desktop tu tetiba jer ada benda berkelip-kelip.... terus aku buat muncung panjang huhu :( .......


3 yang komen:

Anonymous said...

lawa nya opis si die..
wakakaka..

uih..
ada pict kamo ek..
ok la tu..
wat ilang rs rindu..

berkelip2?
ntah apa ntah..
kena ngadu kt UPTM ni..
pc berkelip2..
hehehehe...

~aku yg slalu rindu kt Sidie~

viruspadu said...

tu dia...
siap gambar dia jd wallpaper lah
bangga siottt

ghimau said...

tu la pasal

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com