Nuffnang Gadget

November 19, 2007

Walimatul Urus....

semalam ada 2 jemputan kahwin.. mula-mula pergi rumah member (housemate masa UiTM, Melaka) my laling di Kg. Sesapan Minagkabau, Beranang.. lepas tu pergi rumah classmate aku masa sekolah menengah di Seremban 2.. dia siap datang rumah hantar kad lagi.. so, wajiblah kena pergi kan...
balik dari rumah orang kawin gie survey barang-barang kawin kat Seremban... uihhh, best best.. puas berangan-angan hahaha....
ok, enjoy the pictures... edit sikit guna Fotoshop....



... ketibaan pengantin....


.. pasangan Salih & Ira (ye ke tak.. aku pun ingat2 lupa.. pa, betul ke nama pengantin tu)...

.... masing-masing nak bergambar kat motor.. diaorang cakap motor ni ada kenangan masa kat UiTM dulu... layan kan ajer....

... pasangan Saiful Azli a.k.a Poly & Ida...

.... uih, kitaorang pun nak posing gak dgn pengantin.. ambik berkat hahaha...

.... last sekali mesti tuan blog interfram kan.. cam biasa org tu terpaksa melayan aksi ngada-ngada aku hehe...


3 yang komen:

@in said...

lawo la baju akak.... cantekkk...

Anonymous said...

walimatulurus...
bestnya gi kbduri kawen..
dpt mkn lauk kg..
perggghhh..
berasap kepala mkn ulam n smbal belacan..

tp..
paling best bila dpt gi round2 ngn Si dia..
perghh..
best tol..
berangan..

~Aku Yg Pening Cr Set Bilik Tido~

viruspadu said...

amboi siap edit pict lg tu... rajin banget gitu

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com