Nuffnang Gadget

December 6, 2007

Entry Past-Tense...

ni malas nak buat entry banyak-banyak... so, sumbatkan semua cerita yang lepas-lepas kat sini...

Hari Untuk Melawa Haha....

Ofis aku menganjur hari Kesedaran keselamatan ICT untuk warga kementerian.. so, kita org jadi orang kuatlah disebalik tabir.. ada ceramah dan pameran ICT.... dan aku wajib melawa-lawa gitu ngeh ngeh ngeh....

... orang kuat disebalik tabir....
... kitaorang guna Event Management untuk organise majlis ni... habis ajer majlis, semua dapat seorang sikit bunga..... best best best....


Jalan-jalan @ UTM, Skudai...



ni cerita unplan.... sepatutnya hari ni aku dan mak aku nak pergi majlis kenduri kahwin dekat Nilai.. tapi tiba-tiba pulak adik lelaki aku telefon mintak tolong ambik barang dia kat UTM sebab road tax motor dia dah mati.. chaiiikkk, rosak program betul lah dia ni...


Makan @ Pizza Hut...

hmmm, cuti hari Selasa... sebab nak uruskan hal 'peribody' skit..... pastu si dia belanja makan kat Pizza Hut... hmmmmm, bestnya... thank q papa..... :)

... nyum nyum.. cedapnya pizza...... pizza tu ada 4 slices.... aku makan 1 ajer, lebih tu orang tu makan... papa, nnt kita order pizza ajerlah yer... boleh makan lebih sikit....
... cuba tengok, tangan siapa kah ini??? alah, papa nak interframe kat blog ma kan, tp shy-shy cat lah pulak ...
.... ini cam biasalah.. mula-mula tunjuk tangan dulu.... tengok pasta yg aku makan tu, habis tinggal setengah.... papa kata dia tak nak makan pasta...
... ni pencuci mulut.... comelkan aiskrim nie...
.... cheh, papa sajer jer snap resit.. alah papa, tak sampai dua puluh hinggit pun... nnt lain kali belanja ma lagi yerkkkkk....
.... last sekali mesti tuan blog interframe hehe...

3 yang komen:

Anonymous said...

kamu mmg mkn byk.
mcm2 kamo order..
nnt gemok..
br pdn muka..
hahahhaa...

~aku yg slim melim~

~~@lyci@~~ said...

ye ar, semua sy rasa sedap... takpe ar gemuk, SEKSI hehe...

~ aku yg nak makan pizza lagi ~

viruspadu said...

ish,
korang ni makan piza plak
ni yg lapar piza ni

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com