Nuffnang Gadget

December 10, 2007

Family Day... - Part III

hari ni Ahad... acara bebas...

pagie-pagie dah sms kat papa...

mama : pa, nak ambik ma kul baper??
papa : hmmm, entah..
mama : kalau pa nak pergi rumah pengantin kat Rembau & Melaka, ambik ma awal sikitlah yerk... dalam kul 10.. jap lagie ma nak pergi kat pantai jap... berangan-angan hehe....
papa : ok..
dan lepas tu aku pergi kat pantai.. sajer jer nak jalan-jalan.... kat lobi jumpa kak ana.. dia kata dia nak pergi pantai jugak.... so, lepak-lepak dgn kak ana... banyaklah yang kitaorang borakkan... best dapat kawan mcm kak ana... selalu share masalah kejer dgn dia.. kadang-kadang dia banyak gak nasihat kan aku.... hmmm, thanks kak ana....


... posing kat pantai... start dah berangan-angan haha...

.... inilah kak ana... dengan anaknya, fatin..



3 yang komen:

viruspadu said...

oh, rugi la, sy dah balik plak time ni

zura, thanxs ya, anto kan kunci teman

ghimau said...

aku pun dah balik time tu :)

~~@lyci@~~ said...

zaimah
ok, sama2...

en hakes
xpe, korang balik awal.. aku tukang habiskan sarapan pg korang haha...

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com