Nuffnang Gadget

December 27, 2007

Haiiii... I'm backkkkk....

hai alll....
I'm backk..... wah best tul dapat cuti lama2 nie... kalau lah diberi pilihan dapat cuti setrahun, alangkah seronoknya huhu.....
apa-apa pun lepas ni tak dapat nak cuti lama lagi dah.. nak simpan cuti untuk next ceremony....

tunggguuuu.....

tapi aku cuti bukannya boleh lepak-lepak kat rumah pun.... macam-macam benda aku nak settle kan.. lagi-lagi sebab majlis kahwin aku pun dah nak dekat kan... banyak preparation yang nak buat... Ya Allah, Kau permudahkan segala urusan kami.. Amin...

**nota1 : pagi2 lagi dah dapat sms:

... Slamat kembali ke opis pas lama bercuti... Hehe... Syg ma....
(thanks pa.... tu yg wat ma sayang lebih kat pa nie hehe...)

**nota2 : semalam aku pergi jumpa mak andam... buat fitting baju pengantin.... lepas siap pakai baju macam kelakar ajer aku tgk aku baju pengantin haha.... sebab dua-duanya pun comel kan hehe...


7 yang komen:

chot said...

ko pilih kaler apa?

shasha said...

uikss...awak pun dah nak kawen ke??..heheh...sure bz je skang ni

shasha said...
This comment has been removed by the author.
viruspadu said...

mesti x sabo tunggu that day kan...
hehehehe...

mesti korang jd pasangan paling cute...

ghimau said...

haha.. tul tu.. aku pun sokong kalau dapat cuti setahun mmg best giler :)

~~@lyci@~~ said...

chot
aku pilih color hijau...

shasha
ye lah shaha... mmg bz.. mcm2 nak buat.. nice knowing u.. alycia link shasha yer :)

zaimah
hmmm, berdebar-debar gak ni...

en hakes
yup, aku setuju... aku setuju.. aku setuju...

@in said...

tak sabar nyer nak tgk kakak yang chomel ni pakai baju perantin.... mesti cute kan.... hehehe.....

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com