Nuffnang Gadget

December 17, 2007

MUFC...

ni kalau papa baca entry ni mesti dia gelak nie hahaha...

nak tau tak sekarang dgn rasminya aku dah jadi MUFC sebab aku dah ada baju MU... nak tengok tak.... jeng jeng jengggggg........................


... siap pose ala-ala model lagie hihi... konon2 semangat lah pakai mlm tadi sebab ada game MU kan... sib baik MU menang 1-0.. bangga bangga...... (tapi pas MU score aku terus tido hehe..)


... aku ngan adik aku daj jadi MUFC kat rumah.... sebenarnya kitaorg nak kuar makan semalam... so, masing2 semangat pakai baju MU... papa, nnt kita pakai baju MU sama-sama ekkkk...

4 yang komen:

@in said...

gambo ala-ala model gitu... akak ku yang chomel....

chot said...

jeles aku dgn tshirt hitam MU ko tu..lawa la...nak tangkap satu la..

viruspadu said...

aduh, sejak bila jd peminat mu nih
hehehe...

Anonymous said...

uih..
dh officially jd MUFC ek..
bagus2..
nnt kita lyn tgk gama MU sesama..
hahhaha..

baru la sehati sejiwa..
sehati berdansa..
wakkaka..

nnt pa beli bj utk ma..
usha jersi pompuan..


~Aku Yg Hepi MU kalahkan LiverFOOL~

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com