Nuffnang Gadget

December 18, 2007

Pa, Happy Besday.....


pstttt.... pa, dah bukak hadiah yg kak jah kasik tu ke blum????
nnt jangan lupa belanja ma tau... kat Secret Recipes hehe...
opsssss, ma yg belanja pa lah.... lupa lah sayang hehe...

5 yang komen:

viruspadu said...

hepi besday utk sidia itu
moga apa yg dia impikan akan menjadi kenyataan aminnn

chot said...

semoga hubungan kamu berkekalan sehingga ke jinjang pelamin hendaknya.....amin

~~@lyci@~~ said...

viruspadu, chot
Amin.

Anonymous said...

mekasih..

hepi besday to me gak..
hahahaha..

mekasih ma.
bg adiah..
suka adiah tu..
ni suma wat syg lebey kt ma ni..
hahahahahaa..

~Aku Kena Tiup Lilin Besday Kt Opis~

~~@lyci@~~ said...

papa,
sama-sama..

alah, hadiah tak seberapa pun.. tak tau nak beli apa hehe...

~ Aku Yg Tak Dapat Makan Kek Lagi~

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com