Nuffnang Gadget

January 3, 2008

2008......

haiii..... nilah entry pertama aku utk 2008 ni.... mcm biasalah kan, setiap kali tahun baru mesti sibuk nak buat azam baru.... aku pulak apa azam tahun baru ekkkkkkk..... ok, ni my wish list aku utk tahun 2008 ni :

1. Ingin menjadi seorang muslimah yang sentiasa patuh pada suruhanNya dan meningalkan segala laranganNya...
2. Insya Allah, jika diizinkan Allah aku bakal menjadi seorang isteri pada tahun nie... aku berazam untuk menjadi seorang isteri mithali yg sentiasa berada di samping suami di saat susah dan senang.... sentiasa membahagiakan suami (papa, sila baca yer hehe....)
3. Aku ingin menjadi seorang anak yg taat sentiasa menghormati, menyayangi dam menjaga kebajikan ibu ku.. dan menjaga adik-adikku.....
4. Aku ingin menjadi seorang pekerja yang cemerlang yang memberi sumbangan kepada pejabat ku..... juga kepada bangsa dan negara..... (ni kalau Pak lah baca ni mesti dia bangga ada gomen servant mcm aku ni huhu...)
------------------------------------------------------------------------------------

semalam aku baca majalah RAPI... aku suka baca horoskop... alah, takdalah caya sangat pun.. suka-suka jer baca... kalau kena tu kebetulan lah kan... ok, jom check apa kata horoskop tentang aku untuk tahun 2008 ni....

ARIES
Anda akan berdepan dengan masalah yg akan membuatkan anda tertekan dengan orang-orang yang ada disekeliling anda, sama ada pasangan atau pun dikalangan rakan-rakan. Ia mungkin berlaku di tempat kerja, di rumah atau di sekolah. Kesannya, anda akan mudah mengalami pening kepala dan selsema. Jaga kesihatan dan pastikan mendapat rehat dan tidur secukupnya agar aliran darah lancar.

komen : hmmmmmm, kebetulan ada kena jugak kot.. sekarang ni mmg aku selalu ajer stress.. bukan masalah apa-apa pun, cuma aku penat sikitlah dengan persiapan2 majlis aku nie... kadang-kadang tak cukup rest..... maybe I need some rest jugak kan.... tekanan dr orang sekeliling tu takdalah... I know, smua orang-orang disekeliling menyayangi aku.. betul kan papa kan hehe....

7 yang komen:

unicorn said...

hai...... salam tahun baru 2008 dari aku... moga segala apa yg kau impikan tercapai hendaknye....Amin..

chot said...

bila majlis perkahwinan ko?

~~@lyci@~~ said...

unicorn
thanks bro... alycia pun doa mcm tu jugak...

chot
Insya Allah, bulan 2 nanti..

viruspadu said...

azam killer2 xde ke zura, mcm azam nak cukupkan duit dlm bank 10k ke, erm nak tukau kete ke, nak pastikan tahun ini almari penuh dengan baju ke? hehehehe

arianna adrizal said...

happy new yr!! semoga peroleh segala yg baik2 belaka :)

@in said...

ameennn...untuk azam baru

Anonymous said...

muga azam ma tercapai...
mudah2an..
amin..


tp azam no 2 tu..
tercapai kot..
hehehe..

~aku yg sibuk cr bunga telor~

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com