Nuffnang Gadget

January 25, 2008

Aktiviti Hari Ni...

wawawa.. lama tul tak update.. memang BZ ni....

tadi masa lunch break alycia sempat pergi ke Ekspo Flora Putrajaya @ Taman Warisan Pertanian.. dan tujuan utama pastinya untuk melihat orkid.... aku kalau dapat duduk kat dalam kebun orkid, tak makan pun takpe sebab bila tengok orkid-orkid ni memang dah kenyang dah hehe.... ingat lagi mak aku cakap bila aku kata nak pergi kebun orkid... "kau ni nak kawin ker nak kawin ngan orkid " hehe... alah, suka hatilah orang nak cakap apa, yang pastinya aku memang suka orkid....

p/s : papa, nnt lepas kawin pa gie teman ma tengok orkid tau....

.... eiii, geramnya tengok orkid butterfly nie... tapi memandangkan bajet bulan ni ciput untuk orkid, kenalah tahankan dulu.. takpe, gaji next month....

.... ni lah orkid yg alycia beli.... Spathoglottis chandoma pink... orkid ni dah lama order dgn shaiful, salah seorang forumer OAPM...

.... ni pun orkid yg alycia beli... minat dengan color dia yg warna kuning tu... ni spesis Miltonia hybrid...


4 yang komen:

ghimau said...

ni kalau mak gua nampak ni habis ni.. peminat setia orkid dia tu :)

Anonymous said...

uih..
xabes2 ngan orkidnya..
adoii..
kena teman ma beli bunga orkid ek nnt..
best x..

xpe..
nnt biar byk bunga orked kt lama umh kita..
hahaaa..

~~@lyci@~~ said...

en hakes
wah sin.. ni kalau mak lu jumpangan gua mesti jadi geng kamcing.. geng seorkid hehe...

papa
best pa gie tengok2 orkid.. pastu berangan-angan wakakaka....

norsha said...

mak sy minat r tnm..sy suke tgk pada kecantikan yg Allah jdkan..hmm,cantik dan tenang..

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com