Nuffnang Gadget

January 17, 2008

Halloooooooooooooo.....

haiiii.... lama betul aku tak update blog rasanya..... memang sekarang ni tahap ke'buzy'an makin melampau... mana nak siapkan kerja... nak siapkan persiapan utk majlis tu lagie.... doa aku semoga segalanya dipermudahkan.... walaupun aku jarang update blog sekarang nie, tapi aku masih sempat menjengah blog member-member yang lain....

ni antara list to do yang mesti aku settle kan :

1. settlekan borang nikah kat pak imam
2. siapkan bunga telur (huhu, baru dapat siapkan 50... lagi 50 lagi nak buat...)
3. siapakan hantaran (sib baik aku mintak mak andam tolong buatkan.. aku cuma prepare sikit-sikit ajer)
4. jemput saudara-mara (kena hantar mak aku lah nie...)
5. fitting baju pengantin (ni untuk belah lelaki punya...)
6. edarkan kad jemputan

hmmmm, itu ajer yg aku ingat setakat nie... nnt kalau aku teringat aku update balik yer...

babaiiiii.....

5 yang komen:

Farahanna said...

wahhh...
bile akak nk kwin nie..?
nnt jemputlah yer...
=p

viruspadu said...

masukkan la gambo gambi preparation tu zura,
nak gak tgk

norsha said...

hmm..InsyaAllah..sy doakan gak akak dipermudahkan segala urusan..
Amin..
All the best ya..

Anonymous said...

byk tol kamu punya program..
bz kn..

hahahhaa..


~aku yg bz gak~

~~@lyci@~~ said...

farah
kad on da way :)

aunty virus
alah, malu sih nak letak gambo....
nantilah, tunggguuuuuuuuu...

norsha
thanks..

papa
ha ah, ma mmg bz sangat nih...

~ aku yg dah dpt siapkan 70 bunga telor ~

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com