Nuffnang Gadget

February 25, 2008

Aktiviti Hujung Minggu.....

huh, Sabtu lepas kitaorang tak pergi memana pun... memang nak rest kat rumah ajer.... lagipun mak ngan adik kata nak pergi outing.. (mesti nak bagi chance kat aku ngan my hubby duk rumah.. yelah, kitaorang lepas kahwin stay kat rumah family aku... memang sporting lah mak aku hehe...)
so, tetiba lak en ajip kata nak masak hari ni... dia nak masak makanan kegemaran dia sambal ikan bilis garing (pa, betul ke tak nama tu.. ma taram ajer hihi)...
so, lepas pergi pasar beli apa-apa yang patut, kitaorang pun start lah aktiviti memasing... aku masak kacang buncis goreng dan ikan goreng.... en ajip lak masak sambal ikan bilis garing... memang terer gak hubby aku ni masak... papa, terharunya huhu.....

... cuba teka tangan siapa kah itu yang memotong bawang....

... aku pulak tengah memotong kacang buncis ....

.... cheh, khusyuknya en ajip potong bawang....

.... taraaaa, dah siap dah sambal ikan bilis garing..... jom makan kwang kwang wkang...

5 yang komen:

Anonymous said...

smbal tumis ikn bilis..?
pergghh..
sedap tu menu tu.
kena plak pedas skit..
pergghhhhh..
hingga menjilat jari..

xtiviti hari minggu..
hari utk family..
heheheh...
best2..


~Aku yg kuar air mata hiris bawang~

viruspadu said...

terer jugak dia masak ek

terkejut saya tauuu

lepas ni harus la bawak sikit kat opis

sy nak merasa

ewahhhhh

norsha said...

ha?ape tuh mcm x rupe sambal je..sedap ke?

kecik said...

hehe....sume nama laki2 dah jadi en.____ skarang ekk

~~@lyci@~~ said...

papa
seronok kan kita masak sama-sama hari tu....

~ aku yg tgk dia memasak ~

aunty virus
ohhh, nnt sy suruh dia masak dan tapaw kan utk uptm ekkkk...

norsha
bestttt tawww... cuma kurang garing jer sikit hehe...

kecik
sesuai ngan status sbg hubby hehe...

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com