Nuffnang Gadget

March 11, 2008

Lamanya Tak Posing....

korang... perasan tak...

sejak lepas kawin ni kan.. lama tul kan aku tak posing-posing cam dulu ambik gambar... tak taulah kenapa... agaknya sebab masa kawin dulu puas sgt posing kot..... sekejap kena buat pose gini.. pastu buat lak pose camtu..... huh, memang letih tul lah jadi pengantin.... sapa-sapa yg dah kawin tu taulah kan......

takpe, lepas ni aku nak start ngan aktiviti aku cam dulu balik.... posing-posing depan kamera... hari-hari korang nak tau kamera tu ada lam beg aku...

papa, pasni pa jadi kameraman ma tau.... time ma tengah gedik-gedik nak berposing hehe.... cayang papa.....


... minah yg dah kemaruk nak posing.... skrg ni aku nampak chubby sikitlah.... waaaa, xnak lah... start mlm ni nak diet huhu....

2 yang komen:

InT@N said...

aiii mmg lame x tgk akak posing2 ni...chubby la akak...tp ok pe..cute..eee geram nk cubit pipi..hik3..=P

Anonymous said...

udah2 la tu..
dh ponek bergambar time kawen aritu.
cukup2 la..
xponek ko..
hehehehe..

sian hubby..
kena jd cameraman..

chubby?
haah la..
rsnya cm2 la.
dh tembam skit.
wakakak...
pp dh tembam..

~aku pun rs cm dh gemok skit..argghhhhhh..~

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com