Nuffnang Gadget

March 19, 2008

Mamat Yg Tak Sabar Nak Naik Komuter....

pagi tadi, ada mamat sorang ni tak sabar-sabar nak pergi kerja naik komuter... mentang-mentanglah semalam kereta dia servis.. so pagi ni aku drop lah dia kat stesen komuter....

yang peliknya pagi-pagi lagi semangat dah bangun tidur... pastu siap pilih-pilih nak pakai baju apa lak tu... lagi sakit hati siap bwk perfume dalam beg lak tu.... dia cakap nanti dah tak bau wangi bila dah berpeluh.... eiiii, geram ajer aku pagi tadi.... mesti nak usha awek dalam komuter (wat muncung panjang sampai balik umah....)
.... ni bukan nak posing muka dia, tapi nak posing beg huhu, sob sob...

2 yang komen:

Anonymous said...

wakakaka..
mesti la die suka naek komuter..
mybe dh lama x naek komuter kot..
hahaha..

uih..
jauh tu nk jln..
stesen KTM ngan opis..
leh ilang bau perfume..
tht y die bw perfume skali..
hahaha..


~aku yg lentok naek komuter~

viruspadu said...

adeh, naik komuter kene mcm ni ke hahahaahaha

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com