Nuffnang Gadget

March 18, 2008

Ok ke Tak Ok....

hmmm, ahad lepas aku tengok cerita 2 Hati... alah drama yang diulang tayang kat TV3 lakonan Linda Rafar dan Jue Aziz tu.... pastu aku suka pulak tengok gambar Jue Aziz dalam cerita tu... tetiba pulak aku teruja nak buat rambut macam nie.... jap jap jap aku tunjukkan......
hmmmm, korang rasa ok ke tak ok????
p/s : papa, ok x ma buat rambut camtu... yelah, papa kan kata muka ma dah chubby... kira samalah kan mcm muka Jue kat atas tu hehe..... barulah nampak seksi wakakaka......

3 yang komen:

Câmera Digital said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

lawa la..
suka gak tgk..
suka style rmbut terangkat2 kt ujung die..
hehehe..


~aku yg menanti rambutku panjang~

~~@lyci@~~ said...

ye ekkk suka...
yesss, pasni nak wat rambut camni lah...
tq papa...

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com