Nuffnang Gadget

March 11, 2008

Outdoor Shoot....

huh, dah sebulan pun kawin tak habis-habis gak ngan gambar kawin hehe.. alah, biarlah.. alycia punya blog.. suka hati alycia lah kan kan kan.... yang ni nak tunjuk gambar outing shoot lak... ni masa majlis bertandang belah lelaki.... kiranya time ni macam filem Kuch Kuch Hota Hei lah... tido atas rumput... main guling-guling.. dukung-dukung.. peluk-peluk hehe.... alah, malas lah alycia nak citer banyak-banyak.. tengok ajer lah yerkkkk :)

layannnnnnnnn....

p/s: kepada sesiapa yg minat dgn view nie, bg tau.. nnt boleh bawak pergi..... kalau bg tau siap-siap rugilah.. nnt kameraman tak leh carik makan hehe....


... papa ni, janganlah tenung ma camtu.. malulah ma cheh cheh cheh....
... terasa lak posing kat dalam majalah Pengantin hehe....

.... ni lak gaya menari-nari kat taman haha....

.... peaceee......

.... ni papa tengah buat lawak apa lah nie...

... pusing-pusing, jatuh pulak crown tu....

2 yang komen:

@in said...

cantik la gambo2 ni... i like... kalo pakai sari lagi cunnnn... wehehehe

@in said...
This comment has been removed by the author.

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com