Nuffnang Gadget

March 25, 2008

@ Pesta Konvo....

entry lepas aku buat entry konvo kan.... sebenarnya bukan aku yang konvo, adik aku... sajer jer nak buat gempak hehe... jgn marah ekkkkkkk....

Ahad lepas, alycia and family pergi ke UTM, Skudai utk Majlis Kovokesyen alang... huh, dah grad dah alang upenya... tahniah yerkk.. pasni cepat2 carik kerja.. jangan asyik nak mengulau duk kat rumah ajer.....

ok, kitaorang pergi 2 kereta.. of courselah kereta my hubby and kereta makteh.... bawak nek yam sekali sebab nak tumpang tidor rumah paklong denan kat parit sulung hehe....

ok, enjoy the pictures....

p/s: kepada bawang merah, jgn jeles yer tgk gambar kitaorg.. especially gambar akak mu ini yang pakai jubah hehe...... yes yes yes, tak sabar nak tunggu konvo bwg merah lak 5 tahun lagi... papa, masa tu mesti kita dah bawak adam ngan aisya kan kan kan hihi.....


... sampai-sampai terus ajer posing... yg lebih2 mestilah yg pakai baju merah tu kan hihi....


.... alang with mama & nenek.....


.... atok & nenek pun nak glamer gak....



.... with mama....


.... papa with alang....


... tuan blog pun nak bergambar gak dgn org yang konvo kan kan kan...


... sempat lagi ambik gambar promo... adik yg jual tu siap cakap lagi, alah kak, kalau dah ambik gambar belilah.. pastu aku cakap.. alah, akak tolong promokan ajer.. jadi model hehe.. mesti bengang adik tu....


.... ni idea kreatif kameraman a.k.a papa... konon2 mcm beraturlah ni.....

.... inilah masa yg ku tunggu-tunggu.. ambik gambar dgn jubah.. teringat zaman konvo dolu-dolu.... papa, ma berazam nak pakai semula jubah ni, Insya Allah.. doakan mama yer....


... time ni siap cakap lagi.. pa, cepat ambik gambar ngan ma... konon2 pa temankan ma gie konvo hehe...

4 yang komen:

Anonymous said...

oit zura ... aku pon g konvo utm ahad lepas .. sbb hubby aku konvo. tp pesal leh tak terjumpe ko pon masa tuh ek?huhuu takde jodoh lah kita nih zura kuikuikuikui - aku lah dot ... eheh

Anonymous said...

best tol time tu..
dapat usha awek UTM
ramai gile..
ye la..
kita dok di luar..

tp..
biar la ramai cik kt UTM tu..
xsama ngan cik puan sorang ni.
ehhehe..

klakar tgk pict beratur tu..
hehhe..
cam berkawad plak
hahah..
kretip sggh cameraman@ papa..
hahahah..

yup..
muga kamu dpat smbung blajar lik..
truskan usaha..
papa mu selalu myokong kamu..


~Aku Yg Jd Cameraman Seharian~

~~@lyci@~~ said...

dot,
oiitttt, kau ada ke time tu.. alahai, nape lam byk2 org tak jumpa lak kau.... hmm, mmg takde jodohlah kita... hubby kau ambik course ape?? ntah2 sama ngan adik aku....

papa,
uii, terharunya pa ckp camtu...
thanks pa, doakan ma dapat sambung study ekkk....
luv u....

~ aku yg sentiasa ready depan kamera ~

@in said...

suspen jo la kak zura ni. sempat tu nak bergaya gak ngan jubah. hehehe

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com